- Waardering
- 22.485
Die boxershort zit wel een pak beter nu al zeg ik het zelf.
Op de eerste foto probeert hij precies weg te lopen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die boxershort zit wel een pak beter nu al zeg ik het zelf.
Je moet ook wel eens je onderbroek verversen. Een half jaar dezelfde dragen is me net iets teveelDie boxershort zit wel een pak beter nu al zeg ik het zelf.
Op de eerste foto probeert hij precies weg te lopen.
Maar ik spoel m'n billekkes altijd af met zoutzuur. brandschoonJe moet ook wel eens je onderbroek verversen. Een half jaar dezelfde dragen is me net iets teveel
misschien een ID om ook alle uitgangen daarmee schoon te spoelen? dat helpt zeker welMaar ik spoel de shit altijd af met zoutzuur. brandschoon
na een zwaar weekend schijt ik gewoon zo hard dat ik los door mijn onderbroek heen schijt. Is weeral minder wasMaar ik spoel de shit altijd af met zoutzuur. brandschoon
De beste schijtsessies zijn waar je zo mooi hebt gescheten dat je geen papiertje hoeft te gebruikenna een zwaar weekend schijt ik gewoon zo hard dat ik los door mijn onderbroek heen schijt. Is weeral minder was

Mooie V shape op de bovenste fotoveel vocht op het moment en te veel frustratie eten. Geen top shape, maar het verschil van 4 jaar.
Het lijkt misschien niet zo, maar op de onderste foto probeerde ik toch echt een lat spread lol
![]()
vleugels on the way
Mooie V shape op de bovenste fotovleugels on the way
Is gewoon niet te doen met een gsm in je hand
Heb je geen vaste camera met timer?

Ja rug kun je helemaal op kapot gaan ....heerlijk is ook mijn favorietThanks! Rugtraining is favorietje.
Haha I know. Heb ik wel, maar gebruik ik eigenlijk nooit. Onderste is ook in de sportschool genomen dus dan gaat m'n camera sowieso niet mee.

Ja rug kun je helemaal op kapot gaan ....heerlijk is ook mijn favoriet
smorgens kun je thuis mooie foto's maken (privacy)...zodra je op staat...weinig vocht dus mooie lijntjes![]()
die lijnen mogen de hele dag wel zichtbaar blijven
Netjes chef
Ik deed nooit shrugs en de dag ervoor moest ik een deadlift/shrug combo me nek was hartstikke stijf daarDie trapscheiding die gewoon doorloopt tot in je nek![]()

TrapcityDie trapscheiding die gewoon doorloopt tot in je nek![]()
Doe jij wedstrijden?
Nette wandelende erectie look hoor