Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

20190725_163959.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
ja leuk , @MrDroeftoeter had al een berichtje naar mij gestuurd dat hij weer een nieuw anaal speeltje had gekocht ,die wou hij graag laten zien aan ons ,

het is een lieve jongen maar soms ook een beetje raar
laats was ik " thee wezen drinken bij hem" de thee smaakte zoutig en was stroperig van substantie .

ja leuk , @MrDroeftoeter had al een berichtje naar mij gestuurd dat hij weer een nieuw anaal speeltje had gekocht ,die wou hij graag laten zien aan ons ,

het is een lieve jongen maar soms ook een beetje raar

Memo aan mezelf , niets opblazen wat @MrDroeftoeter meebrengt. Al zegt hij het is een opblaasbaar tafeltje met ingewerkte bierhouder.

Als @Sanca Magni zegt trek eens aan m'n vinger doe je het best ook niet.
Een bubbelbad zou vervagen ernaast.

Ad hominem?

Absoluut niet kwetsend bedoeld hee, maar ben je je vp niet iets te snel aan het laten oplopen? Al dat cutten achteraf is niet echt leuk en het verstopt je machtig fysiek wat.
Is tot nu toe op vakantie nog niet zo gek veel aan mijn shape veranderd eigenlijk. Misschien dat de foto het anders laat zien, maar heb best nog wel op mijn voeding gelet tot nu toe en enorm veel beweging gehad de eerste twee dagen.

Is tot nu toe op vakantie nog niet zo gek veel aan mijn shape veranderd eigenlijk. Misschien dat de foto het anders laat zien, maar heb best nog wel op mijn voeding gelet tot nu toe en enorm veel beweging gehad de eerste twee dagen.
Dan zal het de foto wel zijn met de waterlijn die net onder je borst valt.
Een plofkop heb je in ieder geval nog niet als ik wat inzoom, dus het zal wel een vertekend beeld zijn.

nou wil ik het ook weten

Terug
Naar boven