XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Zo lang al tijd gaat wel erg snel dan.

Succes man! maar denk je niet zo dat af en toe cutten zonde van de tijd is? tijdens cut zul je niet echt spiermassa aanzetten dus van "vooruitgang" is eigenlijk niet veel sprake.. Beter groeien zonder veel vetter te worden
Het gaan idd snel!

Thx man! Nja imo wel, maar een jaar geleden was ik gewoon te vet, ik woog 93kg en was gefocust op de weegschaal. Dan paar maanden gecut en 10kg gedropt. Ik was nog niet tevreden, maar was het beu en begon kracht te verliezen. Sindsdien redelijk goed gegroeid en sterker geworden zonder vetter te worden. Nu gewoon die cut afmaken zodat ik terug kan gainen

Het gaan idd snel!

Thx man! Nja imo wel, maar een jaar geleden was ik gewoon te vet, ik woog 93kg en was gefocust op de weegschaal. Dan paar maanden gecut en 10kg gedropt. Ik was nog niet tevreden, maar was het beu en begon kracht te verliezen. Sindsdien redelijk goed gegroeid en sterker geworden zonder vetter te worden. Nu gewoon die cut afmaken zodat ik terug kan gainen

Ja ik heb tijdje lang ook alleen op de Weegschaal gelet, maar juist op dat punt moet je uit gaan kijken omdat je dan gewoon veel vetter begint te worden. Ik heb zelf dat probleem ook..

Zo lang al tijd gaat wel erg snel dan.

Succes man! maar denk je niet zo dat af en toe cutten zonde van de tijd is? tijdens cut zul je niet echt spiermassa aanzetten dus van "vooruitgang" is eigenlijk niet veel sprake.. Beter groeien zonder veel vetter te worden

Groeien met vet is toch ook niet ZO erg? Beter dat dan 3weken bulken dan weer een week cutten enzoverder.. Zie ik dus cst gebeuren en zo raak je dus geen stap verder..
Heb het zelf ook gdn maar nu kijk ik echt om niets meer, kracht gaat buitengewoon goed vooruit nu waardoor de motivatie ook blijft!

Om te cutten gewoon ephidrine gebruiken en op die manier valt het er bij wijze van spreken af.

2ns2fdy.jpg
strong handschoenen, not sure if vuilnisman

Sportschool haaien

Kom van ong 120kg, nu 92

1509304_10152008916365939_2107817236_n.jpg

Vuilnismannen hebben een advertentie van dbb gezien?

Nice fridge

image.jpg

Terug
Naar boven