AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Allemaal suikerwater ? :)

.

Laatst bewerkt:
v9f11XA.jpg

Laatste foto voor cut.. Beetje roa had geen kwaad gekund zie ik nu haha

Zijn toch littekens?

t verpest echt je fysiek...

Vind het nog prima te doen, wil wel ruilen met mijn acne-vrije fysiek :)

Ik hoor je nog wel na die 1400mg tren

1050 Ace gehad, niet 1 bultje. 700 mast P gezeten ( 2 weken, was een foutje, wilde op 350 gaan zitten ) en ook niks :P Ben niet acne gevoelig, vroeger ook niet in m'n puberteit. Daarintegen word ik wel zo behaard als een aap van zelfs een klein beetje test.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

De enige puisten die ik ooit krijg zijn die in mijn nakuur. Lucky me :P

Hahahah ideaal :p

alleen last van mee-eters... maar had het voor ik begon ook al dus weet niet wat de oorzaak is

alleen last van mee-eters... maar had het voor ik begon ook al dus weet niet wat de oorzaak is

Eiwitten, heb ik ook. Ik denk van de kwark. :( Is wel een uitzoek werk. Een vrouwelijke collega heeft het ook.
Bij haar meer in het gezicht, ik meer op mijn bovenkant rug en schouders. Vreselijk irritant. :mad:

Eiwitten, heb ik ook. Ik denk van de kwark. :( Is wel een uitzoek werk. Een vrouwelijke collega heeft het ook.
Bij haar meer in het gezicht, ik meer op mijn bovenkant rug en schouders. Vreselijk irritant. :mad:

je moet is weten hoeveel geld en tijd ik aan dit heb besteed... Zou er zonder gein een halve auto van kunnen kopen...

Ik ben al heel men leven puistenvrij. In men nakuur kreeg ik er soms en dat zijn er dan hooguit 3.
Inculief op mijn benen.

---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

1050 Ace gehad, niet 1 bultje. 700 mast P gezeten ( 2 weken, was een foutje, wilde op 350 gaan zitten ) en ook niks :P Ben niet acne gevoelig, vroeger ook niet in m'n puberteit. Daarintegen word ik wel zo behaard als een aap van zelfs een klein beetje test.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Hahahah ideaal :p

Ja ik word ook wel erg behaard. Haar op schouders/triceps. sheren die handel !

Every topic is aas topic.

Terug
Naar boven