Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

wil je er een beetje BB- achtig uitzien met je 1.90 dan zal je toch al snel richting de 140KG -145kg moeten gaan :treuren:
Kijk eens naar Arnold @1.88m. Podiumgewicht was 107 kg en off-season 120 kg. Natuurlijk is dat wellicht een uitzondering, maar ik vind zo'n classis fysiek mooier dan de gewone klasse op de huidige Olympia.

Das echt goed nieuws voor je Ron...Ga je nu nog harder werken aan die pootjes, dat kan bijna niet toch haha
ik ben wel blij voor je, het was echt frustrerend, en das ook niet best voor je gains :pressing:
De trainingen die ik nu doe zijn de methodieken van John Meadows. En als je die goed bekijkt en begrijpt is het een volgorde van kracht, volume, stretch en bloed pompen. En ik doe legs 2x per week en training één is volledig op kracht en omvang (volume) gericht en training twee op volume, strech en bloed pompen gericht. En ik zie groei.
Kan het beter? Waarschijnlijk wel, maar dat is volgens mij juist ook de moeilijkheid van deze sport.

De trainingen die ik nu doe zijn de methodieken van John Meadows. En als je die goed bekijkt en begrijpt is het een volgorde van kracht, volume, stretch en bloed pompen. En ik doe legs 2x per week en training één is volledig op kracht en omvang (volume) gericht en training twee op volume, strech en bloed pompen gericht. En ik zie groei.
Kan het beter? Waarschijnlijk wel, maar dat is volgens mij juist ook de moeilijkheid van deze sport.
Als je je genen niet mee hebt wordt het idd zwaar...is ook een ouwe lullen kwaal heb ik ergens gehoord

Als je je genen niet mee hebt wordt het idd zwaar...is ook een ouwe lullen kwaal heb ik ergens gehoord
Ik weiger om alles op de genetische blueprint te gooien en ik ben te eigenwijs om de handdoek in de ring te gooien.
Dus ik knal gewoon maximaal door. :p

Ik weiger om alles op de genetische blueprint te gooien en ik ben te eigenwijs om de handdoek in de ring te gooeien.
Dus ik knal gewoon maximaal door. :p
Lijkt me een goed plan Ron Quiters never win and winners never quit!! Heb je die al op het toilet hangen? :toilet:

komende weken serieus aan de bak met m'n cardio. Eens kijken of die abs weer wat zichtbaar kunnen worden.
Geen gezeur meer, maar gewoon doen :cool:
inCollage_20190809_095916937.jpg

Je hebt al een mooi laag vetpercentage zeg, ook mooi verdeeld qua vet.. zou willen dat mijn benen er zo uitzagen!

Je hebt al een mooi laag vetpercentage zeg, ook mooi verdeeld qua vet.. zou willen dat mijn benen er zo uitzagen!

Verkijk je er niet op dat @mitsymo 30cm meer lengte heeft om het vet over te verdelen :kiss:

komende weken serieus aan de bak met m'n cardio. Eens kijken of die abs weer wat zichtbaar kunnen worden.
Geen gezeur meer, maar gewoon doen :cool:
inCollage_20190809_095916937.jpg

Gas erop! Die abs kunnen nooit ver weg zijn zo te zien :thumbs:

Contest waardig...

Terug
Naar boven