- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Lijkt wel een beetje op de nachtwinkel in de buurt.
Nou ik weet niet wat jij in de nachtwinkel koopt? Mannen van Indiase? afkomst?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt wel een beetje op de nachtwinkel in de buurt.

Nou ik weet niet wat jij in de nachtwinkel koopt? Mannen van Indiase? afkomst?![]()
Nou ik weet niet wat jij in de nachtwinkel koopt? Mannen van Indiase? afkomst?![]()

bobs and vagene please
Ik vind dat hij niets ergs zegt? Of moeten we bij elke foto zeggen omgwowepicprogressie terwijl iemand er jack shit uit ziet?
Ik heb het niet over het verdikken maar over de leefomstandigheden.Ik vind dat hij niets ergs zegt? Of moeten we bij elke foto zeggen omgwowepicprogressie terwijl iemand er jack shit uit ziet?
Je vindt hem dus ook 'verdikt'Ik heb het niet over het verdikken maar over de leefomstandigheden.

Tja.. Ik val op vrouwenIk vind dat hij niets ergs zegt? Of moeten we bij elke foto zeggen omgwowepicprogressie terwijl iemand er jack shit uit ziet?
Daar heb je toch GHB voor?
Zo makkelijk is het niet om massa bij te kweken naturelNo offense maar als ik je andere foto’s kijkt ben je alleen maar wat dikker geworden?
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar na enkele maanden trainen zou er wel al iets meer zichtbaar kunnen zijn. Als hij te veel in vet gaat blijven stijgen, verliest hij het beetje opgebouwde massa weer tijdens het cutten.Zo makkelijk is het niet om massa bij te kweken naturel
inb4 mensen zeggen dat het ON ook niet makkelijk is