XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

En ik ben zo goed met selffies :roflol: :roflol: :roflol:

20190813_185319204_iOS.jpg

20190813_185631462_iOS.jpg
Verkopen ze tegenwoordig nog telefoons met zo weinig megapixels?:rolleyes:

Altijd even met je vinger op het scherm klikken om scherp te stellen.
Prima massa verder, heb je al een wedstrijd op het programma staan?
Flits helpt ook veel om scherpe foto's te pakken, maar in de spiegel dan weer niet (dan trekt ie het vuil op de spiegel :p)

begin maar met cutten dan :knipoog:
is dit je eerste wedstrijd?
Nee niet mijn eerste. Heb 5 wedstrijden gedaan. YBF 2x (2e, 3e), Enercup (4e), Atlas (5e), Fitness Festival Den Helder (2e).
Cutten wordt nu ingezet, doel is december onder de 10%. En dan vol in de prep.
Morgen naar mijn coach trouwens.

Das best een brede opa!

Telefoon van de baas zeker?? Je staat er goed bij Ron! :thumbs:
Nope dat is een nog slechtere versie namelijk XS whahahaha.
Maar die gebruik ik enkel voor mijn mail en adresgegevens als ik onderweg ben of niet in staat om in te loggen. (in de gym bv :p)

• Like
Waarderingen: BB_
Nope dat is een nog slechtere versie namelijk XS whahahaha.
Maar die gebruik ik enkel voor mijn mail en adresgegevens als ik onderweg ben of niet in staat om in te loggen. (in de gym bv :p)
Ik gebruik m'n defensietelefoon enkel zakelijk. M'n privételefoon is een oud ding en ik hoef niet zo'n belachelijk duur nieuw exemplaar; ik ga binnenkort een nieuwe kopen, waarschijnlijk zo'n goedkopere lijn van Samsung.

Ik gebruik m'n defensietelefoon enkel zakelijk. M'n privételefoon is een oud ding en ik hoef niet zo'n belachelijk duur nieuw exemplaar; ik ga binnenkort een nieuwe kopen, waarschijnlijk zo'n goedkopere lijn van Samsung.
Samsung is echt pure aids in het goedkopere segment.

Samsung is echt pure aids in het goedkopere segment.
Ik heb nu een Lenovo K6, maar ben aan vervanging toe. Zat te denken aan een Samsung A6+ of J-model. Ik zie niet in wat hier mis mee is, zolang je de belangrijkste apps en fatsoenlijk internet hebt, is het goed toch? Ik vind € 15 p/m zonder bijbetaling genoeg, ben nu € 8,- kwijt. Enkel privé, zakelijke telefoon houd ik gescheiden.

Terug
Naar boven