MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb Wesley irl gezien en vind dat foto's hem geen 'justice' doen. Kerel is best big hoor naast mijn 1m79.
Ramy is even groot dan mij, en was minder impressed om eerlijk te zijn (was wel geblesseerd en al gedownsized toen). Ramy was ook buiten adem toen die z'n schoenen strikte :roflol:

Stel je voor dat je lichaam zo dysfunctioneel is geworden dat je buiten adem bent van je veters strikken :') Één trap naar boven en je bent kapot. Dan ben je toch op z'n minst een beetje gek.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb Wesley irl gezien en vind dat foto's hem geen 'justice' doen. Kerel is best big hoor naast mijn 1m79.
Ramy is even groot dan mij, en was minder impressed om eerlijk te zijn (was wel geblesseerd en al gedownsized toen). Ramy was ook buiten adem toen die z'n schoenen strikte :roflol:

Ja, het is ook altijd een beetje afhankelijk van of die gasten on of off zijn :hahaha:

Ik heb bijvoorbeeld Sadik gezien op Fibo 2 jaar geleden ofzo en hij zag er in een tanktop slechter uit dan sommige gasten die in de rij stonden voor een foto met hem. Big Ramy vond ik ook nou niet bepaald superomfg impressive. Hij zag er in een t-shirt uit alsof 'ie gewoon een of andere dikke endo was.

Maar ik zag bijvoorbeeld ook Cedric net nadat hij de Arnold Classic won en Brandon Curry en die gasten waren wel echt fucking ziek gewoon. Armen zo groot als mijn benen... En dat terwijl ze ripped zijn. Fucking niet normaal gewoon.

• Like
Waarderingen: BB_
Stel je voor dat je lichaam zo dysfunctioneel is geworden dat je buiten adem bent van je veters strikken :') Één trap naar boven en je bent kapot. Dan ben je toch op z'n minst een beetje gek.

Hij woont wel in een paleis met een paar supercars voor de deur door dat te doen... Dan wist ik het wel.

Ogen nogal smal op foto tov realiteit maar toch blij mee gezien ik ze nooit kan aanpakken door die kutrug van me

1079C0ED-ACD9-4B6F-BC4F-15EFCA23A2B3.jpeg

Komt waarschijnlijk door dat voor over bukken druk op ze longen, niet ademhalen en dus weinig zuurstof.

Terug
Naar boven