Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Toen ik off was

25B79A01-9AC5-45EC-881C-89967883DE63.jpeg

Heel toffe foto! Dan zie je ook maar weer hoe fucking groot die gasten zijn... En Wesley is niet eens een open bodybuilder.

Daar is hij misschien wel te lang voor. Met dezelfde spierdichtheid als een Willam Bonac zou hij meer dan 130kg moeten wegen.

Heel toffe foto! Dan zie je ook maar weer hoe fucking groot die gasten zijn... En Wesley is niet eens een open bodybuilder.
Dat is ook altijd mijn gedacht, hier zijn veel grote mannetjes dat ik echt van :eek: zit.
Dan vraag ik mij altijd af hoe Big Ramy ofzo ernaast is

Was 'ie ook aardig? Neem aan dat je wel even een gesprekje met hem had voordat je de foto nam.
Ik vond hem zeker aardig. Tijdje gesproken en hij weet wel precies waarmee hij bezig is. Ook al worden er wel eens grapjes gemaakt.

Daar is hij misschien wel te lang voor. Met dezelfde spierdichtheid als een Willam Bonac zou hij meer dan 130kg moeten wegen.

Mja... Regan Grimes is ook van ongeveer dezelfde lengte en is 2e geworden in een open pro show. De Olympia zullen ze misschien niet winnen maar ook hij kan met zijn lengte en een paar extra kilo's op de juiste plekken goed meedoen in open. De vraag is natuurlijk of hij dat wil... Maar ik hoop het wel.

Mja... Regan Grimes is ook van ongeveer dezelfde lengte en is 2e geworden in een open pro show. De Olympia zullen ze misschien niet winnen maar ook hij kan met zijn lengte en een paar extra kilo's op de juiste plekken goed meedoen in open. De vraag is natuurlijk of hij dat wil... Maar ik hoop het wel.

Regan Grimes is hoogstens 1m80, Wesley is volgens mij tegen de 1m90.

Ik heb Wesley irl gezien en vind dat foto's hem geen 'justice' doen. Kerel is best big hoor naast mijn 1m79.
Ramy is even groot dan mij, en was minder impressed om eerlijk te zijn (was wel geblesseerd en al gedownsized toen). Ramy was ook buiten adem toen die z'n schoenen strikte :roflol:

Terug
Naar boven