Zeeschildpad
Cool Novice
- Waardering
- 122
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Thanks! Gebruik sinds 4 weken Andrélon Care & Repair met proteïne en amandelolie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Can confirm. Vieze dikke reet en alle vrouwen bertstaren ernaar. Eentje zei zelfs "ik zou je echt alleen al om je kont willen doen". :$Niet helemaal mee eens. Heb toch al van best wat vrouwen gehoord dat ze 't leuk vinden dat ik een beetje wat lower body heb ( vooral glutes doen 't goed ). Heb ik 't wel over vrouwen, niet over 16-jarige huppelkutjes.
Ik krijg dan weer reacties van klasgenoten (jongens): ik zou in je kont willen knijpen....Can confirm. Vieze dikke reet en alle vrouwen bertstaren ernaar. Eentje zei zelfs "ik zou je echt alleen al om je kont willen doen". :$
Volg jij opleiding verpleegster?Ik krijg dan weer reacties van klasgenoten (jongens): ik zou in je kont willen knijpen....
@Bert, wat die jij tegenwoordig met de vrouwtjes?Can confirm. Vieze dikke reet en alle vrouwen bertstaren ernaar. Eentje zei zelfs "ik zou je echt alleen al om je kont willen doen". :$
Enkelvoud.
Ik herken ditIk ben niet te best in poseren, krijg het niet echt mooi erop. Of één been staat weer gedraaid (zoals hieronder), of één schouder scheef etc.

Ik ben even trots hihihihi dik pr
Gelijk even een mollige fysiekupdate. Misschien heeft iemand nog tips voor mijn okselhaar(wel goed zoeken)
Er zijn genoeg filmpjes topics om correct te posten.
Hier mag je wel screenshots plaatsen.
Maar dan krijgt @svenrpb minder aandacht omdat dit topic het meest bekeken isEr zijn genoeg filmpjes topics om correct te posten.
Hier mag je wel screenshots plaatsen.
Maar dan krijgt @svenrpb minder aandacht omdat dit topic het meest bekeken is
Dat stuurde je me in een privé bericht ook alHaha lower the dose bro je bent nog erger dan een ongesteld wijf
Wow wat voel jij je snel aangevallen voor iemand die normaal gesproken altijd goed anderen kan trollen.Het is oke bro enjoy de komende weken met 500 uur cardio zodat je daarna weer keihard kan terugvallen zoals de afgelopen paar keer. Misschien loop je dan wat minder naast je schoenen (k).
Als je denkt daar meer aandacht door te krijgen moet je dat doen

Wow wat voel jij je snel aangevallen voor iemand die normaal gesproken altijd goed anderen kan trollen.