ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Bert is echt een gever.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert is echt een gever.
Top of bottom?
Maar @Sanca Magni post hier zelf een foto van zijn sixpack. Nu nog een filmpje van jouw Squat en Deadlift.En mij een waarschuwingspunt geven omdat ik erover begin dat Bert niet kan deadliften en squatten. Vervolgens maak je m zelf belachelijk over zijn pens...
Beetje de omgekeerde wereld dit
Ik ben ook wel benieuwd naar je squat & deadlift @Wanna. Dan weet ik wanneer mijn deadlifts niet meer zwak zijnMaar @Sanca Magni post hier zelf een foto van zijn sixpack. Nu nog een filmpje van jouw Squat en Deadlift.
Dat is wel gunstig inderdaad, wedstrijd moet je pieken op een bepaald moment. Nu kan je kiezen hehehe. Ik verwacht een hele brute shape , ben benieuwdJa ik ga de forum contest gewoon precies zo benaderen als een echte wedstrijd. Mijn doel voor de eerstvolgende echte wedstrijd is om nog droger en harder erbij te staan dan de eerste wedstrijd dus ik kan nu misschien wat dingen uitproberen. Het moment dat ik de foto’s maak kies ik toch zelf.
Benen kunnen nog behoorlijk wat aandacht gebruiken wel
Nee joh elke dag chest en arms trainen levert veel meer p*ssy op
Niet uit eigen ervaring.
Benen kunnen nog behoorlijk wat aandacht gebruiken wel
Niet helemaal mee eens. Heb toch al van best wat vrouwen gehoord dat ze 't leuk vinden dat ik een beetje wat lower body heb ( vooral glutes doen 't goed ). Heb ik 't wel over vrouwen, niet over 16-jarige huppelkutjes.

uit de gevangenis blijven....Wat moet je nou met vrouwen als je 16-jarige huppelkutjes kunt krijgen.![]()
Mijn benen lopen ook achter. Frequentie ophogen helpt bij mij. Posering kan inderdaad vertekenen. Heb je ook een front foto?Helemaal mee eens. Benen hebben helaas altijd wat achterstand gehad met trainen, vooral vanwege meerdere liesbreuk operaties. Ben de laatste tijd echt weer lekker op weg met benen qua trainen. Moet zeggen dat het vooral hier uit verhouding lijkt. Op een voorkant foto minder (dan lijkt mijn rug ook niet zoveel eigenlijk).
Mijn benen lopen ook achter. Frequentie ophogen helpt bij mij. Posering kan inderdaad vertekenen. Heb je ook een front foto?

Ik vind 't prima in verhouding, bij 't poseren kan je je quads wat dikker laten lijken door nog meer je knieën naar buiten te wijzen