- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik wil van die eerste al niets weten dus die tweede kan me ook gestolen worden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil van die eerste al niets weten dus die tweede kan me ook gestolen worden

Nu zou ik een heel naar karma bericht naar je gestuurd hebben
Doe gewoon openbaar.Nu zou ik een heel naar karma bericht naar je gestuurd hebben
altijd al een fan van Jan Vayne geweest?
machtige haar dos niks mis mee
Ikke nie snappe nie
shape gaat weer lekker pik!Vrijwel alleen maar serieuze gasten komen erWat een gave gym ook, lopen veel monsters rond zeker?
Thanks bro
Vrijwel alleen maar serieuze gasten komen er
Thanks bro
Gaat nu inderdaad weer goed vooruit. Die maanden rustig aan doen in de zomer worden nu gauw terugbetaald. Het trainen gaat echt top.
Leuke foto van een fotograaf die een foto maakt van een fotograaf weleindelijk eens een foto waarvan ik denk 'goh, ik ga inderdaad wat vaker naar de gym'. volgende keer trek ik wel weer wat gym-approved setjes aan.
Bekijk bijlage 466869
Dus er waren maar liefst drie fotografen op dat moment!Leuke foto van een fotograaf die een foto maakt van een fotograaf wel
Dus er waren maar liefst drie fotografen op dat moment!
Fotografie zit duidelijk in de lift.
Toe maar... Een triootje tot de derde macht!Het waren er eigenlijk 9, maar zo boeiend ben ik nou ook weer niet

Trio is trio.
eindelijk eens een foto waarvan ik denk 'goh, ik ga inderdaad wat vaker naar de gym'. volgende keer trek ik wel weer wat gym-approved setjes aan.
Bekijk bijlage 466869