Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat is er mis met Basic fit?
Naast dat ik niet echt correspondeer met het volk wat daar over het algemeen rondloopt, zijn er voor mij niet veel mensen om naar op te kijken wat persoonlijk niet extra motivatie geeft. Daarnaast de hordes tieners die zich daar in groepen begeven, de uitvoering en vorm zijn vaak nog kutter dan het schema wat ze hebben. Nu ik er over nadenk zijn het vooral de mensen:eyes:

Naast dat ik niet echt correspondeer met het volk wat daar over het algemeen rondloopt, zijn er voor mij niet veel mensen om naar op te kijken wat persoonlijk niet extra motivatie geeft. Daarnaast de hordes tieners die zich daar in groepen begeven, de uitvoering en vorm zijn vaak nog kutter dan het schema wat ze hebben. Nu ik er over nadenk zijn het vooral de mensen:eyes:

Ik denk dat in de gemiddelde BF zat jongens rond lopen die serieus trainen en waar jij nog jaren tegenop kan kijken.

Ik denk dat in de gemiddelde BF zat jongens rond lopen die serieus trainen en waar jij nog jaren tegenop kan kijken.
In de 2 waar ik altijd kom iig niet. Als ik tegen iemand op kijk is het vaak iemand waar ik wel in de buurt van zit.

Als ik over een maand verhuisd ben zit ie 5 minuten lopen van mn huis af, dus dan doe ik het er maar mee :p
het is ook best wel nice als je een van de buffere gasten in je gym bent, en dat is bij een basic-fit niet moeilijk:roflol:
Als jij een v d buffere gasten bent wordt je snel lui, (mindf*ck) zoek een gym waar jij de kleinste bent, dat motiveert wel hoor
tenminste dat is mijn ervaring :wl:

107,5 kg
20191115_072235.jpg

Wat een verschil met die vorige foto.
Lijkt hier echt soft....

In de gym een magic mirror zeker :P
Met en zonder pomp is wel een enorm verschil bij mij. Dit was zonder pomp op lege maag. Nu krijg ik mezelf sowieso nooit op de foto zoals ik het in het echt zie tbh want ik vind mezelf zowel met als zonder pomp softer ogen op foto’s dan in het echt.

Met en zonder pomp is wel een enorm verschil bij mij. Dit was zonder pomp op lege maag. Nu krijg ik mezelf sowieso nooit op de foto zoals ik het in het echt zie tbh want ik vind mezelf zowel met als zonder pomp softer ogen op foto’s dan in het echt.
Spiegels, lens van de camera enzo maken ook een enorm verschil, ik vind dat een gsm selfie zelden een realistische foto geeft

Spiegels, lens van de camera enzo maken ook een enorm verschil, ik vind dat een gsm foto zelden een realistische foto geeft
Exact, ik was vanmorgen eigenlijk zeer content met hoe ik eruit zag, op de foto niet te zien maar de aderen over mijn obliques zitten er al duidelijk zelfs.

Als jij een v d buffere gasten bent wordt je snel lui, (mindf*ck) zoek een gym waar jij de kleinste bent, dat motiveert wel hoor
tenminste dat is mijn ervaring :wl:
klopt, maar aangezien ik nu ook persoonlijke doelen per training heb houd ik toch iets om achterna te gaan

Exact, ik was vanmorgen eigenlijk zeer content met hoe ik eruit zag, op de foto niet te zien maar de aderen over mijn obliques zitten er al duidelijk zelfs.
Aderen over obliques dat is bij mij niet te zien op camera en ook niet zonder camera :D maar ik snap wat je bedoelt. Denk je eindelijk een goede foto te maken bekijk je hem en dan valt het vies tegen. Jammer is dat

Aderen over obliques dat is bij mij niet te zien op camera en ook niet zonder camera :D maar ik snap wat je bedoelt. Denk je eindelijk een goede foto te maken bekijk je hem en dan valt het vies tegen. Jammer is dat
Ja dan ben je blij met je shape en noemt iedereen je dik :(

klopt, maar aangezien ik nu ook persoonlijke doelen per training heb houd ik toch iets om achterna te gaan
das mooi man, als je nooit tevreden bent is dat al een motivatie, het kan altijd beter idd, het blijft gewoon
grenzen verleggen, Het eeuwige gevecht met het ijzer, en jezelf haha :D

Ja dan ben je blij met je shape en noemt iedereen je dik :(

In je bulk moet je selectief zijn met het plaatsen van foto's. Ik plaats ook liever niets, omdat ik ook anderen die bulken vaak helemaal niet impressive vind ogen op de foto's (soft, chubby etc.) Het is veel leuker om te shinen met je massa als je beneden de 10% staat en je shoulders to waist ratio level 9000 bereikt heeft :D

das mooi man, als je nooit tevreden bent is dat al een motivatie, het kan altijd beter idd, het blijft gewoon
grenzen verleggen, Het eeuwige gevecht met het ijzer, en jezelf haha :D
nooit blij zijn met wat je doet vind ik ook niet motiverend hoor. Ik zeg daarom maar: altijd content, nooit tevreden.

In je bulk moet je selectief zijn met het plaatsen van foto's. Ik plaats ook liever niets, omdat ik ook anderen die bulken vaak helemaal niet impressive vind ogen op de foto's (soft, chubby etc.) Het is veel leuker om te shinen met je massa als je beneden de 10% staat en je shoulders to waist ratio level 9000 bereikt heeft :D
Ja shredded oogt iedereen natuurlijk het beste en uiteraard plaats ik ook alleen foto’s waar ik zelf tevreden mee ben. Maar wil ook zo open mogelijk zijn en een beeld geven van mijn complete fysiek. Voor een off season shape ben ik er in elk geval tevreden mee. Zeker in het achterhoofd houdende hoe ik alles voorheen in off season uit de hand liet lopen en moddervet werd :roflol: dat heb ik nu best goed onder controle en nu dus tijd om de gains van mijn leven te maken. :D

Terug
Naar boven