- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Best.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best.
Ik lichter! Lengte speelt mee. Als je lang bent zien mensen niet zo snel dat je zoals ik 98 kilo weegt.Je bent sowieso buffer irl @vntl, maar denk bijna iedereen wel. Ik word ook altijd zwaarder geschat, maar dat kan komen door mijn waterhoofd of gebrek aan kuiten.
Ik ben stijver dan jou.
Ik had het zelfde probleem, oogde ook altijd kleiner op foto's dus daarom gooi ik nu altijd de wovano pose erinSerieus buff bro hier,
Denk dat een wovanotje meer voor je fysiek doet dan de andere foto’s

Ik had het zelfde probleem, oogde ook altijd kleiner op foto's dus daarom gooi ik nu altijd de wovano pose erin![]()
Geen idee if sarcasm maar voor jouw werkt die ook zekerIk had het zelfde probleem, oogde ook altijd kleiner op foto's dus daarom gooi ik nu altijd de wovano pose erin![]()
Bedankd
Nog even oefenenHmm 3/10 maar ik speel niet vals met een pomp!!!!!’nnn
![]()
Mogen jullie in de avond nog een telefoon op de afdeling hebben?Hmm 3/10 maar ik speel niet vals met een pomp!!!!!’nnn
![]()

Ga mijN bench nou niet onderuit halen.Ik kwam er vandaag achter dat die dikke technogym platen 300gram meer wegen dan die dunne. Fucking stom