AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

2016/2019

Untitled design.png

Tijd om te bulken en te tannen?

lijkt wel -5kg ofzo?

tja...vrouwen en hun garderobe is altijd vechten :p

Ik zag even geen progressie meer. Dus heb even een foto gemaakt. Links was september. Rechts nu.
IMG_20191221_092931.jpg

Ben wel m'n tintje kwijt.

Vind de linker foto eerlijk gezegd aantrekkelijker, maar das persoonlijk natuurlijk. Mooie progressie iniedergeval als strakker worden je doel was!

Vind de linker foto eerlijk gezegd aantrekkelijker, maar das persoonlijk natuurlijk. Mooie progressie iniedergeval als strakker worden je doel was!
Ik vind het ook beter als je na al die tijd trainen eens boven de 65 kg uitkomt, maar das natuurlijk persoonlijk.

Nee rechts is zeker niet mijn doel, maar moest eerst wat vet kwijt. Zat daar op 28%. Vanaf nu weer bouwen :eating:

Vind links ook supermooi; tintje verschilt natuurlijk ook. Groot deel van de borstweefsel bestaat uit vet, dus wanneer een vrouw op een laag vetpercentage staat ga je dat verschil ook wel zien.
Haha :roflol:

Vind links ook supermooi; tintje verschilt natuurlijk ook. Groot deel van de borstweefsel bestaat uit vet, dus wanneer een vrouw op een laag vetpercentage staat ga je dat verschil ook wel zien.
Vraag je nu subtiel om een vergelijkingsfoto daarvan? ???

Terug
Naar boven