Fitt
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vooral door je houding en lichtinval lijkt het een flink verschil...![]()
Ik zag even geen progressie meer. Dus heb even een foto gemaakt. Links was september. Rechts nu.![]()
Ben wel m'n tintje kwijt.
Dat denk je nu toch niet meer he? Groot verschil hoor! Goed bezig.

Kleding van je bed is ook afgevallenIk zag even geen progressie meer. Dus heb even een foto gemaakt. Links was september. Rechts nu.![]()

Stuk minder buik, en dat was al niet veel. Denk dat de hoek ook wel verschil maakt.Ik zag even geen progressie meer. Dus heb even een foto gemaakt. Links was september. Rechts nu.![]()
Haha die @Bert wat een beest
Ik zag even geen progressie meer. Dus heb even een foto gemaakt. Links was september. Rechts nu.![]()
Niemand vroeg naar jouw voorkeur.Vind de linker foto eerlijk gezegd aantrekkelijker, maar das persoonlijk natuurlijk. Mooie progressie iniedergeval als strakker worden je doel was!
Ik vind het ook beter als je na al die tijd trainen eens boven de 65 kg uitkomt, maar das natuurlijk persoonlijk.Vind de linker foto eerlijk gezegd aantrekkelijker, maar das persoonlijk natuurlijk. Mooie progressie iniedergeval als strakker worden je doel was!
Vind de linker foto eerlijk gezegd aantrekkelijker, maar das persoonlijk natuurlijk. Mooie progressie iniedergeval als strakker worden je doel was!

Vind links ook supermooi; tintje verschilt natuurlijk ook. Groot deel van de borstweefsel bestaat uit vet, dus wanneer een vrouw op een laag vetpercentage staat ga je dat verschil ook wel zien.Vind de linker foto eerlijk gezegd aantrekkelijker, maar das persoonlijk natuurlijk. Mooie progressie iniedergeval als strakker worden je doel was!
Haha

Irl oog je buffer.Nee rechts is zeker niet mijn doel, maar moest eerst wat vet kwijt. Zat daar op 28%. Vanaf nu weer bouwen![]()
Vraag je nu subtiel om een vergelijkingsfoto daarvan?Vind links ook supermooi; tintje verschilt natuurlijk ook. Groot deel van de borstweefsel bestaat uit vet, dus wanneer een vrouw op een laag vetpercentage staat ga je dat verschil ook wel zien.