- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Over paar weken sport ik weer in den helder, dan zorg ik er voor dat ik nog buffer eruit zie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over paar weken sport ik weer in den helder, dan zorg ik er voor dat ik nog buffer eruit zie

Moet bekennen dat ik dit best wel een dingetje vind. Foto’s posten vind ik best persoonlijk en ergens toch wel bang voor kritiek. Nu in week 5 van weer sporten/trainen na ruim 4 jaar niks te hebben gedaan...
Eerlijk is eerlijk, poses etc heb ik hier op het forum pas geleerd dus de eerste foto’s zijn nog niet echt goed vergelijkingsmateriaal natuurlijk..
Ok, out of the comfort zone, here it goes...
5 weken geleden, 4 weken geleden, vorige week, vorige week.
![]()
Na training van vandaag:
![]()
![]()
![]()
Het begint allemaal wat lekkerder te voelen, zowel het trainen als de hardheid van m’n spieren. Vet percentage dusver enkel gemeten met een goedkope weegschaal, maar die geeft 43% aan wat me nogal overdreven lijkt... Iemand die een indicatie af durft te geven op basis van foto’s? Ik ga straks met hulp van m’n vriendin even echte foto’s met de juiste poses maken om zo over weer 5-6 weken goede progressie foto’s te kunnen plaatsen.
Excuseer dus voor de amateuristische foto’s en belichting....
............ook mooi materiaal hoor!!De laatste foto’s van dit jaar, 99kg, zometeen 10dgn Egypte all inclusive, zal nog wel wat bijkomen![]()
![]()
![]()
![]()
‘De’ weefsel? Jij bent echt taalnazi af!Vind links ook supermooi; tintje verschilt natuurlijk ook. Groot deel van de borstweefsel bestaat uit vet, dus wanneer een vrouw op een laag vetpercentage staat ga je dat verschil ook wel zien.
Haha![]()
Wanneer je je zin aanpast (-weefsel toevoegt) en het lidwoord niet meer klopt. :

Altijd smoesjesWanneer je je zin aanpast (-weefsel toevoegt) en het lidwoord niet meer klopt. :![]()
Ik ga niet ontkennen dat ik spel- en grammaticafouten maak en ben wel de laatste die moeite heeft een fout toe te geven. Maar 'de weefsel' zou wel heel erg zijn.Altijd smoesjes
Ja ik typ op mobiel
Ja ik moest pissen was half 4
Ja aangepast

Ik dacht eerst dat het @dreamy1 WasIk ga niet ontkennen dat ik spel- en grammaticafouten maak en ben wel de laatste die moeite heeft een fout toe te geven. Maar 'de weefsel' zou wel heel erg zijn.![]()

Ik heb altijd nog de smoes 'komt door de AAS' achter de hand.

Of emotioneel geslooptIk heb altijd nog de smoes 'komt door de AAS' achter de hand.![]()

Fixed
Nou loop ik weer dit topic te vervuilen. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar kan mijn dikke lul niet goed verbergen, dus heeft geen z'n om hier te posten.

In voor dikke pens.
Nou loop ik weer dit topic te vervuilen. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar kan mijn dikke pens niet goed verbergen, dus heeft geen z'n om hier te posten.
gh gut is geaccepteerd
Nou loop ik weer dit topic te vervuilen. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar kan mijn dikke pens niet goed verbergen, dus heeft geen z'n om hier te posten.