- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Haha, klopt ook, was ook niet serieus bedoeldgemeen, die kerel is toch niet dik man. Groot en breed en sterk. En dan 6mm vet op zijn buik ipv 4![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, klopt ook, was ook niet serieus bedoeldgemeen, die kerel is toch niet dik man. Groot en breed en sterk. En dan 6mm vet op zijn buik ipv 4![]()

Ik doe miss ook mee.Buikomtrek > 100 cm. Do I need to say more?
Staan genoeg foto's hier. Misschien aan het einde van de kuur of als ik ga cutten. Ben sowieso van plan de contest te doen afhankelijk van welke maanden deze is.
Want jij hebt ook een buikomtrek van > 100 cm toch?

JaWant jij hebt ook een buikomtrek van > 100 cm toch?![]()

Waarop wordt er bij de contest geoordeeld?Vorige contest ging er bij mij 15 kg af, benieuwd wat ik deze keer overhoud. Ik hoop dat ik boven de 100 kg blijf, maar vrees het ergste.
Nee, wie het meest skinny is.Waarop wordt er bij de contest geoordeeld?
Toch niet wie het buffste is?
Is voor iedereen anders, net zoals die vleeskeuring dat geweest is. Ik kijk naar het gezicht, sommigen naar het lichaam of combinatie..Waarop wordt er bij de contest geoordeeld?
Toch niet wie het buffste is?
Das de enige wedstrijd die ik zou kunnen winnen

Dan moeten er natty niet natty en fake natty opties komenIs voor iedereen anders, net zoals die vleeskeuring dat geweest is. Ik kijk naar het gezicht, sommigen naar het lichaam of combinatie..
Dus daar kan het zijn transformatie, buffste, mooiste fysiek...
Out.We moeten een keer een "dirty bulk" contest doen, dan maak ik ook goed kans denk ik... #gainenzondertrainen
Niet zo neerbuigend, topper!

Is er ook een 100 meter dom kijken wedstrijd? Die kan ik wel winnen.Ook de slimstemenswedstrijd, voedingskenniswedstrijd en alleswetenoverspierenwedstrijd.
"slimste-mannen-wedstrijd"

Is er ook een 100 meter dom kijken wedstrijd? Die kan ik wel winnen.