Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje spuug erop en hij zit er zo in.
Ik kreeg vandaag deze foto als "herinnering" en het is de moeite misschien wel waard om m'n progressie te delen (hoe schaamtelijk het ook is :')). Krijg regelmatig de vraag of ik altijd al "goede" billen heb gehad. Bij deze: absolutely not, zo plat als wat
![]()
Ik kreeg vandaag deze foto als "herinnering" en het is de moeite misschien wel waard om m'n progressie te delen (hoe schaamtelijk het ook is :')). Krijg regelmatig de vraag of ik altijd al "goede" billen heb gehad. Bij deze: absolutely not, zo plat als wat
![]()

Zij is wel vegan.

26 december 2017
.
. 
Ben geen expert ofc maar zal je het bericht doorsturen wat ik naar de anderen heb gestuurd die wat vroegen if you want.Dan doe ik echt iets verkeerd. Jezus what a booty.
![]()
Ben geen expert ofc maar zal je het bericht doorsturen wat ik naar de anderen heb gestuurd die wat vroegen if you want.

Ben geen expert ofc maar zal je het bericht doorsturen wat ik naar de anderen heb gestuurd die wat vroegen if you want.

Jij zou een bootybuilder logo moeten krijgen naast jouw naam.Ben geen expert ofc maar zal je het bericht doorsturen wat ik naar de anderen heb gestuurd die wat vroegen if you want.
Ik kreeg vandaag deze foto als "herinnering" en het is de moeite misschien wel waard om m'n progressie te delen (hoe schaamtelijk het ook is :')). Krijg regelmatig de vraag of ik altijd al "goede" billen heb gehad. Bij deze: absolutely not, zo plat als wat![]()