ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
gluiperd, maar idd kan vandaag ook hoor.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gluiperd, maar idd kan vandaag ook hoor.

Ik wel lol. 200kg squat en 220 dl, chickenlegs en kleine glutes. Walking lunges met een zwaar gewicht, dan ga je glutes de dag nadien wel voelenHeb nog nooit iemand gezien die heel sterk is in squats en deadlifts/RDLs en zwakke glutes heeft.

Ik wel lol. 200kg squat en 220 dl, chickenlegs en kleine glutes. Walking lunges met een zwaar gewicht, dan ga je glutes de dag nadien wel voelen![]()
Maxx chewning?200 sq en 220 dl in bodybuilding rep ranges en chickenlegs? Haast onmogelijk imo
vogens mij heeft hij idd stevige pootjes200 sq en 220 dl in bodybuilding rep ranges en chickenlegs? Haast onmogelijk imo
Neu 1 rep maxes. Traint wel met 160-170 in bb’ing rep ranges op squat.200 sq en 220 dl in bodybuilding rep ranges en chickenlegs? Haast onmogelijk imo
Fake weightsNeu 1 rep maxes. Traint wel met 160-170 in bb’ing rep ranges op squat.
hij is overigens wel een uitzondering. Ken wel nog iemand met dunne benen die 180 squat maar ja, we hebben het over een ‘bb’ing squat’ aka nauwelijks parallel.
train je toevallig met brad castleberryKen je hem ook?! Kleine wereld is het!Fake weightstrain je toevallig met brad castleberry
Beter dan dit gaat het niet worden, chapeau.Ik kreeg vandaag deze foto als "herinnering" en het is de moeite misschien wel waard om m'n progressie te delen (hoe schaamtelijk het ook is :')). Krijg regelmatig de vraag of ik altijd al "goede" billen heb gehad. Bij deze: absolutely not, zo plat als wat
![]()
Bekijk bijlage 475203
Rechtsonder @Zeenius
hou je bek HOU JE BEK!!
Sorry.hou je bek HOU JE BEK!!
heb expres snel zitten scrollen en alsnog word ik er mee geconfronteerd

Huh? Dit is zo geen complimentAch, voor de meeste mannen is een vrouw zonder enorm vette kont al heel wat. zou me niet zoveel zorgen maken @Zeenius .

waar komt dit ineens vandaan lolAch, voor de meeste mannen is een vrouw zonder enorm vette kont al heel wat. zou me niet zoveel zorgen maken @Zeenius .

Jawel
Dus @Zeenius heeft een platte kont. Nicee jij weet ze wel in te pakkenJawel
Joh. Beter een dunne kont dan een blubber komt dacht ik Zo.
Oh ja, shit ik zit bij de verkeerde foto