XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb nog nooit iemand gezien die heel sterk is in squats en deadlifts/RDLs en zwakke glutes heeft.
Ik wel lol. 200kg squat en 220 dl, chickenlegs en kleine glutes. Walking lunges met een zwaar gewicht, dan ga je glutes de dag nadien wel voelen :D

• Like
Waarderingen: Apw
Ik wel lol. 200kg squat en 220 dl, chickenlegs en kleine glutes. Walking lunges met een zwaar gewicht, dan ga je glutes de dag nadien wel voelen :D

200 sq en 220 dl in bodybuilding rep ranges en chickenlegs? Haast onmogelijk imo

200 sq en 220 dl in bodybuilding rep ranges en chickenlegs? Haast onmogelijk imo
Neu 1 rep maxes. Traint wel met 160-170 in bb’ing rep ranges op squat.

hij is overigens wel een uitzondering. Ken wel nog iemand met dunne benen die 180 squat maar ja, we hebben het over een ‘bb’ing squat’ aka nauwelijks parallel.

• Like
Waarderingen: Apw
Neu 1 rep maxes. Traint wel met 160-170 in bb’ing rep ranges op squat.

hij is overigens wel een uitzondering. Ken wel nog iemand met dunne benen die 180 squat maar ja, we hebben het over een ‘bb’ing squat’ aka nauwelijks parallel.
Fake weights :p train je toevallig met brad castleberry

25gr, heerlijk briesje
0BF403F7-4FEF-496F-8A44-C7ABD1849684.jpeg
64409BF3-21B8-4FEE-9D13-30DCF46CF057.jpeg

Ik kreeg vandaag deze foto als "herinnering" en het is de moeite misschien wel waard om m'n progressie te delen (hoe schaamtelijk het ook is :')). Krijg regelmatig de vraag of ik altijd al "goede" billen heb gehad. Bij deze: absolutely not, zo plat als wat :emo:
inCollage_20191226_203127765.jpg

Bekijk bijlage 475203
Beter dan dit gaat het niet worden, chapeau.

Kan m'n Brazzers account opzeggen nu

Ach, voor de meeste mannen is een vrouw zonder enorm vette kont al heel wat. zou me niet zoveel zorgen maken @Zeenius .

Terug
Naar boven