- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Als je weet wat je wil ben je al halverwege
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je weet wat je wil ben je al halverwege
Ah ja daarmee kom ik gelukkig al niet door de keuring.Leuke ervaring?
Nieuwsgierigheid wat ze bij jou zouden matchen?
Doen best wel veel knappe mensen aan mee hoor
Hij bedoelt intelligente mensenAh ja daarmee kom ik gelukkig al niet door de keuring.
Het is zelfs mij gelukt. Ze vroegen gelukkig niet om m'n squatstats en ook niet naar sekservaring.Ah ja daarmee kom ik gelukkig al niet door de keuring.
nee man een snapchatJa je krijgt een whats app bericht als goed is, als ze iemand hebben gevonden
Haha wat vroegen ze wel zoal?Het is zelfs mij gelukt. Ze vroegen gelukkig niet om m'n squatstats en ook niet naar sekservaring.
Het is een online vragenlijst. Algemene dingen, leeftijd, lengte, gewicht, geslacht, alcohol, roken, opleiding, werk, hobby's, sport, waar val je op,, karakter, hoe zouden andere je omschrijven, hoe lang ben je al single, relatieverleden; moest ook 2 foto's uploaden.
Ben wel benieuwd naar de foto's, wel je guns geshowt mag ik hopenHet is een online vragenlijst. Algemene dingen, leeftijd, lengte, gewicht, geslacht, alcohol, roken, opleiding, werk, hobby's, sport, waar val je op,, karakter, hoe zouden andere je omschrijven, hoe lang ben je al single, relatieverleden; moest ook 2 foto's uploaden.

Gewoon normale foto's. Het is geen DBB-contest.Ben wel benieuwd naar de foto's, wel je guns geshowt mag ik hopen![]()
Is een dag zonder zorgen
Je staat er goed bij mij man, niet normaal, en dat op die leeftijd. Als jij eenmaal gaat kuren word je echt een buffel.
Je staat er goed bij mij man, niet normaal, en dat op die leeftijd. Als jij eenmaal gaat kuren word je echt een buffel.
21 mooie leeftijd om te starten, moet ik nog lang op w8tenBegint wel te kriebelen tbh. Over 2 jaartjes denk ik dat ik we wel aan begin

21 mooie leeftijd om te starten, moet ik nog lang op w8ten![]()

Vissen naar complimenten voor vrouwen 101Ah ja daarmee kom ik gelukkig al niet door de keuring.

Optie ik ben Bert alle vragen komen te vervallen stond er niet tussen?Het is een online vragenlijst. Algemene dingen, leeftijd, lengte, gewicht, geslacht, alcohol, roken, opleiding, werk, hobby's, sport, waar val je op,, karakter, hoe zouden andere je omschrijven, hoe lang ben je al single, relatieverleden; moest ook 2 foto's uploaden.
Dat heb ik gewoon overal ingevuld.Optie ik ben Bert alle vragen komen te vervallen stond er niet tussen?
Nja zonder gekheid succes Bert

Haha held