- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar spekkies wel her en der
vp is zeker gestegen, 10kg in 4 weken erbij zal aardig wat vocht en ook vet zijnStaat er buff bij! Maar VP iets hoger als ik je rug zie?
Vind dit veel bruter en meer pleasing ogen dan dat knetterdroge waar jij volgens mij naar streeft

Ik kijk de laatste tijd veel strongman als inspiratiebronVind dit veel bruter en meer pleasing ogen dan dat knetterdroge waar jij volgens mij naar streeft![]()
Ziek hoe snel jij massa hebt aangezet!

Vet!
Mwah tijdens trainen redelijk, alleen conditie is echt naar een nulpunt atm. De rest van de dag lui/moe maar dit trekt wel bij als je langer op dit gewicht blijft hangen, lichaam went er wel aan.
Holy shit! 120kg

Das idd een berg vlees man!!

Op sommige foto's lijk je zo small in vergelijking met deze of andere insta posts, nu zie je pas wat een beest je bent
Eens. Ik vind @Bert nu ook stoerder eruit zien. En die gast van die kuiten ook, iets met Sven.Vind dit veel bruter en meer pleasing ogen dan dat knetterdroge waar jij volgens mij naar streeft![]()
Hoeveel clen neem jij en hoe cycle je?
traps are coming in op foto 1, kenmerk van kracht!Abs and thighs zonder thighs en met tank top want bulk