Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.105
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt he, sommige mensen.
Groetjes aan je vrouwBooty time!
is wel de ideale hiny t*ring jantje, libido through the roof![]()
Waarderen mag hoor, heel normaal voor een gezonde man, zegt helemaal niks over het wel of niet hebben van bepaalde ambities, vind mijn vrouw ook

Als je een harde krijgt van dames die met gemak je dochter hadden kunnen zijn moet je dat vooral niet onder stoelen of banken stoppen inderdaad, weten ze gelijk bij wie ze ver weg moeten blijven :')Waarderen mag hoor, heel normaal voor een gezonde man, zegt helemaal niks over het wel of niet hebben van bepaalde ambities, vind mijn vrouw ook![]()
Kon de opa van Kat zijnAls je een harde krijgt van dames die met gemak je dochter hadden kunnen zijn moet je dat vooral niet onder stoelen of banken stoppen inderdaad, weten ze gelijk bij wie ze ver weg moeten blijven :')

Op je pikkie getrapt als je op het grote interweb de chicks van het forum bij elke post moet melden hoe gelukkig je er van word.Dat is jouw conclusie, zullen we even normaal doen?
Dat is jouw conclusie, zullen we even normaal doen?
Wie heeft dat gezegd? Ik niet. Doe ff normaalValt delen op fora dat je veel jongere meiden zou willen neuken volgens jou onder normaal?
Moest je nu zo'n commentaar op mijn bootypic geven, graag. Maar hier moet ik sven toch gelijk geven, rare snuiter!Figure of speech man, ziet er gewoon gezond uit, plesant voor het oog, wil ik er verder wat mee, absoluut niet, nogmaals doe ff normaal.