AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Yep, toch een ader :roflol:
F19ACDA0-4C7E-4676-9A10-C5B0E2E207F7.jpeg

Zegt het zien van de aderen iets over je vet% of is het gewoon een genetisch iets?
Ik sta namelijk altijd vol met aderen, en tijdens trainen zie je al die mini aderen vooral in mn nek / bovenarmen/onderarmen
Zomers is het helemaal erg.

Waarderen mag hoor, heel normaal voor een gezonde man, zegt helemaal niks over het wel of niet hebben van bepaalde ambities, vind mijn vrouw ook :)
Als je een harde krijgt van dames die met gemak je dochter hadden kunnen zijn moet je dat vooral niet onder stoelen of banken stoppen inderdaad, weten ze gelijk bij wie ze ver weg moeten blijven :')

Dat is jouw conclusie, zullen we even normaal doen?

Figure of speech man, ziet er gewoon gezond uit, plesant voor het oog, wil ik er verder wat mee, absoluut niet, nogmaals doe ff normaal.

Rare snuiter ben je, ‘raphie’.

Figure of speech man, ziet er gewoon gezond uit, plesant voor het oog, wil ik er verder wat mee, absoluut niet, nogmaals doe ff normaal.
Moest je nu zo'n commentaar op mijn bootypic geven, graag. Maar hier moet ik sven toch gelijk geven, rare snuiter!

ok mensen, point taken, ongepast. Zal mij niet meer op deze manier uitlaten, aangezien het anders kan worden opgevat dan mijn intentie. Klaar nu?

Wat zijn wel allemaal ineens politiek correct zeg. Izzy de kindervriend lachen wij mee en Kat is bijna 23 :o .

Terug
Naar boven