MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik nog maar niet te spreken over T-shirts ik jouw geval.

Ook waardeloos :mad:
Kultivate heeft vaak net een beetje taille wat ik nodig acht voor een mooie fit en gaat tot XXL, waarbij de meeste dan net aan passen. Overigens zijn er geen hippe merken te vinden die verder gaan dan XXL, vaak stopt het zelfs bij XL. En dan zijn de tailles om te janken; je krijgt werkelijk lappen stof om een tent mee te kunnen bouwen :emo:

Scotch & Soda heeft ook soms wat XXL shirts, maar de kwaliteit van hun jeans is vele malen beter dan dat van hun t-shirts. Kultivate kwaliteit van t-shirts is overigens wel echt top notch van de meeste shirts.

Bij Defensie werken is ideaal. Die kleding heeft echt geen totaal geen pasvorm en kan iedereen aan, ze hebben alle maatverhoudingen. Kost ook nog eens geen drol.

Laatst bewerkt:
WP_20200114_21_08_35_Pro.jpg

Top @Bubs :thumbs:

• Like
Waarderingen: Bubs
Jeans is altijd klote. Ik heb nu wel aardige pall mall export. Met wat stretch en toch niet te wijd bij de taille.

Kultivate heeft vaak net een beetje taille wat ik nodig acht voor een mooie fit en gaat tot XXL, waarbij de meeste dan net aan passen. Overigens zijn er geen hippe merken te vinden die verder gaan dan XXL, vaak stopt het zelfs bij XL. En dan zijn de tailles om te janken; je krijgt werkelijk lappen stof om een tent mee te kunnen bouwen :emo:

Scotch & Soda heeft ook soms wat XXL shirts, maar de kwaliteit van hun jeans is vele malen beter dan dat van hun t-shirts. Kultivate kwaliteit van t-shirts is overigens wel echt top notch van de meeste shirts.
Dus er goed uitzien zonder kleren gaat ten koste van er goed uitzien met kleren? Ik denk dat ik dat voortaan als excuus ga gebruiken als mensen vragen waarom ik geen BB fysiek heb, maar wel leef voor de sport :eyes:.

Dus er goed uitzien zonder kleren gaat ten koste van er goed uitzien met kleren? Ik denk dat ik dat voortaan als excuus ga gebruiken als mensen vragen waarom ik geen BB fysiek heb, maar wel leef voor de sport :eyes:.

Is je sarcasme radar stuk? :haha:

• Like
Waarderingen: GO02

Father & sons heeft ook goede t-shirts en polo’s en gaat tot 5XL ofzo

Ik heb jeans van Jack&Jones, Pier One, of van bij JBC (Belgische kledingwinkelketen), zijn allemaal met stretch (EINDELIJK wat dikkere bovenbenen het laatste jaar...) en W34L36, heb ook nog steeds riem nodig want ekte ecto :windup:

Bij de sting ook prima stretch jeans waar ik mijn 73 cm omtrek benen gewoon in krijg. Kosten 60-70 euro, als ik eruit scheur ga ik met de bon terug en tot nu toe altijd een nieuwe broek mogen uitkiezen.

Father & sons heeft ook goede t-shirts en polo’s en gaat tot 5XL ofzo

Zien er inderdaad goed uit, leuke kleurtjes ertussen ook! Eens proberen dan (in de sale :roflol: ) Dacht dat ze alleen overhemden en polo's deden.
Vind het wel aan de prijs voor vrij basic uitziende t-shirts. Maar goed ik ben dan ook koopjesjager pur sang natuurlijk. Dat wordt al een stuk lastiger eenmaal in deze niche markt :emo:

Zien er inderdaad goed uit, leuke kleurtjes ertussen ook! Eens proberen dan (in de sale :roflol: ) Dacht dat ze alleen overhemden en polo's deden.
Vind het wel aan de prijs voor vrij basic uitziende t-shirts. Maar goed ik ben dan ook koopjesjager pur sang natuurlijk. Dat wordt al een stuk lastiger eenmaal in deze niche markt :emo:
Ik geloof dat ze tot zondag 20% korting op alles hebben.

Dat is waar, vrij prijzig inderdaad. Ik heb een aantal van die shirts met die verticale strepen in het stofje en die kwaliteit is na tig was/droogbeurten nog zeer goed. De polo‘s raken iets sneller verwassen.

Depends, what is in it for me @Punjab :eyebrow:

Terug
Naar boven