- Waardering
- 4.296
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Niet hier nu ook al beginnen met je serenades
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om nog maar niet te spreken over T-shirts ik jouw geval.T is waardeloos als je ratio groot is
Ik kan alleen stretch kopen en dan nog hou ik vaak ongeveer 10cm taille over![]()
Ik nog maar niet te spreken over T-shirts ik jouw geval.

Dus er goed uitzien zonder kleren gaat ten koste van er goed uitzien met kleren? Ik denk dat ik dat voortaan als excuus ga gebruiken als mensen vragen waarom ik geen BB fysiek heb, maar wel leef voor de sportOok waardeloos
Kultivate heeft vaak net een beetje taille wat ik nodig acht voor een mooie fit en gaat tot XXL, waarbij de meeste dan net aan passen. Overigens zijn er geen hippe merken te vinden die verder gaan dan XXL, vaak stopt het zelfs bij XL. En dan zijn de tailles om te janken; je krijgt werkelijk lappen stof om een tent mee te kunnen bouwen
Scotch & Soda heeft ook soms wat XXL shirts, maar de kwaliteit van hun jeans is vele malen beter dan dat van hun t-shirts. Kultivate kwaliteit van t-shirts is overigens wel echt top notch van de meeste shirts.
.Dus er goed uitzien zonder kleren gaat ten koste van er goed uitzien met kleren? Ik denk dat ik dat voortaan als excuus ga gebruiken als mensen vragen waarom ik geen BB fysiek heb, maar wel leef voor de sport.

Father & sons heeft ook goede t-shirts en polo’s en gaat tot 5XL ofzoOok waardeloos
Kultivate heeft vaak net een beetje taille wat ik nodig acht voor een mooie fit en gaat tot XXL, waarbij de meeste dan net aan passen. Overigens zijn er geen hippe merken te vinden die verder gaan dan XXL, vaak stopt het zelfs bij XL. En dan zijn de tailles om te janken; je krijgt werkelijk lappen stof om een tent mee te kunnen bouwen
Scotch & Soda heeft ook soms wat XXL shirts, maar de kwaliteit van hun jeans is vele malen beter dan dat van hun t-shirts. Kultivate kwaliteit van t-shirts is overigens wel echt top notch van de meeste shirts.
Father & sons heeft ook goede t-shirts en polo’s en gaat tot 5XL ofzo
) Dacht dat ze alleen overhemden en polo's deden. 
Ik geloof dat ze tot zondag 20% korting op alles hebben.Zien er inderdaad goed uit, leuke kleurtjes ertussen ook! Eens proberen dan (in de sale) Dacht dat ze alleen overhemden en polo's deden.
Vind het wel aan de prijs voor vrij basic uitziende t-shirts. Maar goed ik ben dan ook koopjesjager pur sang natuurlijk. Dat wordt al een stuk lastiger eenmaal in deze niche markt![]()
Ik geloof dat ze tot zondag 20% korting op alles hebben.
Dat is waar, vrij prijzig inderdaad. Ik heb een aantal van die shirts met die verticale strepen in het stofje en die kwaliteit is na tig was/droogbeurten nog zeer goed. De polo‘s raken iets sneller verwassen.Zien er inderdaad goed uit, leuke kleurtjes ertussen ook! Eens proberen dan (in de sale) Dacht dat ze alleen overhemden en polo's deden.
Vind het wel aan de prijs voor vrij basic uitziende t-shirts. Maar goed ik ben dan ook koopjesjager pur sang natuurlijk. Dat wordt al een stuk lastiger eenmaal in deze niche markt![]()
Nee, slechts een constatering (lees: rationalisering) in mijn voordeel

Ik dacht dat niemand mij kon zien in camouflage.Sommige mensen hechten nog wel een beetje waarde aan hun voorkomen Bertus![]()