MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee die 55 cm benen en 100 cm middel van jou passen overal in als je maar grootste maat neemt, met 73 cm benen en <90 cm middel wordt t een ander verhaal.
Dankje; ik nam ook niet zozeer mijzelf als referentie. Tegenwoordig ga je gewoon in zo'n 3D-scanner staan. Colberts / pantalons / avondtenue worden sowieso op maat gemaakt.
Ik denk dat er voor iedereen wel goed passende maten zijn. De camobroeken zijn sowieso nog eens verstelbaar met klittenband, ideaal om te verstellen tussen bulk en cut. Daarnaast draag je standaard een riem. Het is ook niet op een single maat gebaseerd (dus geen XL/XXL of 32-34 bij broeken), maar combinatie van meerdere verhoudingen (net als bij overhemden).

Wat een monsters komen er weer voorbij vandaag.

Een wovano’tje
5721247B-D09E-48E9-A01E-BF6A75D08204.jpeg

niet slecht voor een natty!

• Haha
Waarderingen: Pren
Geen foto maar even een tip tussendoor, zoek een goede coupeuse !
Ik draag geen riem maar wil wel dat mijn broeken lekker zitten, ze neemt dan aan de achterkant mijn jeans in . Ze haal er als het ware een driehoek aan stof uit en naait het dan weer aan elkaar zodat hij niet " gaapt" en mooi aansluit. Kost 7,50 per broek en je ziet er niks van. Ideaal.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Geen foto maar even een tip tussendoor, zoek een goede coupeuse !
Ik draag geen riem maar wil wel dat mijn broeken lekker zitten, ze neemt dan aan de achterkant mijn jeans in . Ze haal er als het ware een driehoek aan stof uit en naait het dan weer aan elkaar zodat hij niet " gaapt" en mooi aansluit. Kost 7,50 per broek en je ziet er niks van. Ideaal.

Zonder foto's in dit topic natuurlijk niks waar zo :roflol:

Bijlagen

• IMG_0084.JPG
    IMG_0084.JPG
    173 KB · Weergaven: 248
  • IMG_0088.JPG
    IMG_0088.JPG
    128,3 KB · Weergaven: 240
  • IMG_0089.JPG
    IMG_0089.JPG
    309,4 KB · Weergaven: 252
Wel lief zijn hoor...vind de close up foto niet echt charmant, daar lijkt ik nogal massief

Ik zie het, dat ziet er inderdaad goed uit zo. Ik heb ook altijd 10-20cm over in de taille.. Daar kan dan in elk geval 10Cm vanaf, zodat er ook wat ruimte overblijft voor schommelingen tussen bulk en cut :D
Maar kan dit bij eender welke soort broek? Ik heb voornamelijk stretch jeans eigenlijk..

Ik zie het, dat ziet er inderdaad goed uit zo. Ik heb ook altijd 10-20cm over in de taille.. Daar kan dan in elk geval 10Cm vanaf, zodat er ook wat ruimte overblijft voor schommelingen tussen bulk en cut :D
Maar kan dit bij eender welke soort broek? Ik heb voornamelijk stretch jeans eigenlijk..
Ik heb van die stretch jeans van Jack&Jones.
Soms is het stretch, soms bijna legging :D

Ik heb meerdere broeken laten vermaken, gewone spijkerbroek, stretch jeans, nette zwarte broeken, zomerbroeken. Kan allemaal.
Enige waar je mee zit zijn je broekzakken, als ze veel stof moet weghalen, moet ze die ook verplaatsen.....anders zitten die op een gekke plek

Ik heb meerdere broeken laten vermaken, gewone spijkerbroek, stretch jeans, nette zwarte broeken, zomerbroeken. Kan allemaal.
Enige waar je mee zit zijn je broekzakken, als ze veel stof moet weghalen, moet ze die ook verplaatsen.....anders zitten die op een gekke plek

Ja daar ga je al, ik ben een behoorlijke neuroot met die dingen. Ik volsta wel gewoon met een bobbel ergens in mijn taille van 10-20cm opgehoopte jeans onder mijn riem :roflol:

Nou ja, je moet niks. Ik doe het ook met shirts. Die koop ik standaard een maat te groot zodat het lekker zit bij mijn bovenarms en schouders, en die neemt ze dan een beetje in bij mijn taille zodat het niet compleet vormeloos wordt.
Nu scheelt het bij mij natuurlijk niet zoveel centimeters als bij jou...

Bijlagen

• IMG_0090.JPG
    IMG_0090.JPG
    96 KB · Weergaven: 260
Terug
Naar boven