- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten groeien ook
www.rtlnieuws.nl
Zulke grote armen (45cm) passen niet bij jou lengte, nee dat wil je echt nie....alles in verhouding toch?Ik wil ook zulke grote armen ...... Owww, kut, dan moet ik meer gaan eten...... Oke, ik ga zo m'n eten opwarmen![]()

Ik zie het al bijna voor me, armen van 45cm op een lichaam van 1.63Ik wil ook zulke grote armen ...... Owww, kut, dan moet ik meer gaan eten...... Oke, ik ga zo m'n eten opwarmen![]()

Ik zie het al bijna voor me, armen van 45cm op een lichaam van 1.63![]()
![]()
wat meten je armen nu eigenlijk visser? vraag ik me eigenlijk wel af![]()
2wkn geleden nog gedaan, ben een echte aap wat dat betreft. Groeit als een malle
Zulke grote armen (45cm) passen niet bij jou lengte, nee dat wil je echt nie....alles in verhouding toch?![]()
Ik vind Bokito wel een kanjer!!2wkn geleden nog gedaan, ben een echte aap wat dat betreft. Groeit als een malle

Ziet er zeer netjes uit hoor! zou je daar echt nog 11 cm bij willen? om het dan in verhouding te houden zou je breder moeten zijn dan lang

2wkn geleden nog gedaan, ben een echte aap wat dat betreft. Groeit als een malle

van 34 naar 43 hm!! nice topic, ik ben IN!Zo letterlijk was het ook weer niet bedoeld... Maar m'n armen mogen best wat groter worden dan de 34cm die ze nu meten qua omtrek (koud gemeten op en dag ik niet heb gesport)

Ziet er zeer netjes uit hoor! zou je daar echt nog 11 cm bij willen? om het dan in verhouding te houden zou je breder moeten zijn dan lang![]()

Ik doelde op je okselhaar mocht dat niet duidelijk zijn.Een keer in de 2 weken scheer ik gezicht en een keer in de maand ga ik met de wahl rond.
Oooh ik kom in de buurt. 33.5 zonder pompZo letterlijk was het ook weer niet bedoeld... Maar m'n armen mogen best wat groter worden dan de 34cm die ze nu meten qua omtrek (koud gemeten op en dag ik niet heb gesport)