Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Je hebt mijn dag verpest....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Foto?
Ff paar pagina's terug scrollen

Hé die van jou zijn iig nog groter! Denk dat die van @SP1988 groter zijn dan die van mij

Same

Zijn gewoon paar erg sterke dames hier. Geen schande om minder te liften dan hun toch?Ik wist het..... Ik behoor tot de club vrouwen op het forum![]()
WelZijn gewoon paar erg sterke dames hier. Geen schande om minder te liften dan hun toch?
Omdat je als man zijnde een erg grote voorsprong hebt op het vrouwlijke geslacht. Als je dus minder lift, heb je gewoon weg de discipline niet. Uitzonderingen daar gelaten.
Onzin! @Vissertje1980 is 1.63.. plak daar eens 45cm armen op... Denk dat je dan een heel andere plaatje krijgt.Omdat je als man zijnde een erg grote voorsprong hebt op het vrouwlijke geslacht. Als je dus minder lift, heb je gewoon weg de discipline niet. Uitzonderingen daar gelaten.
Ren jij sneller dan Daphne Schippers?Omdat je als man zijnde een erg grote voorsprong hebt op het vrouwlijke geslacht. Als je dus minder lift, heb je gewoon weg de discipline niet. Uitzonderingen daar gelaten.
Rent Daphne schippers sneller dan Usain Bold?
Ben jij Usain Bolt
Had het meer over het totaal plaatje @Vissertje1980 weegt 63 kilo. 75 kilo zou toch wel minimaal haalbaar moeten zijn ook natty.Onzin! @Vissertje1980 is 1.63.. plak daar eens 45cm armen op... Denk dat je dan een heel andere plaatje krijgt.
Ik weet waar je naar toe gaat. Maar je wilt mij vergelijken met een uitzonderlijke situatie.
En 65 kgOnzin! @Vissertje1980 is 1.63.. plak daar eens 45cm armen op... Denk dat je dan een heel andere plaatje krijgt.