XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

ja maar deze gaan in een privecollectie

:peachy:

Wat een gezeur om niets weer. Only on dbb.

• Like
Waarderingen: mat
Man man man, wat een kneus. Je blote hol laat je maar op andere fora zien.
Welke fora's zijn dit? Wellicht kun jij nog een aantal g4p websites/fora's adviseren waar ik nog niet van op de hoogte ben ;)

Dus een vrouw mag wel haar bil laten zien, maar een man niet? Doe niet zo vreemd.
Ik vind het een fantastische foto @th0maz dank voor het delen.
Precies dit. Waar zijn de gelijke rechten? Ik denk dat @Lekkerbezig minder op feministen fora's moet browsen. Thanks :p

Die deed dan tenminste nog als of. Als ik hier naar mensen zonder onderbroek aan moet gaan zitten kijken dan geloof ik het verder wel met dit forum
Als je daadwerkelijk denkt dat ik dit niet met een knipoog poste, dan heb ik 't toch wel met je te doen. :emo:

Laatst bewerkt:
20200128_173240.jpg

4e week cut. Begin nu echt wat definitie te zien en adertjes hier en daar.
Zit nu op 92,5 dus 3.5 kilo eraf, maar nog 10 kilo boven het gewicht voor ik startte met bb dus het loopt wel netjes denk ik.
Kracht begint licht af te nemen op sommige oefeningen.
En voel me wat leger.
Maar besloten om nog 2 weken te "auschwitzen" en dan weer clean proberen op te bouwen. Foto is voor trainen.

Ben ik weer de pretbederver als ik zeg dat naakt alleen in de privé sectie mag? :baard:

@th0maz mooie poep.
Had het wel maar door na een tijdje.
Bleef kijken naar je traps.

20200128_173240.jpg

4e week cut. Begin nu echt wat definitie te zien en adertjes hier en daar.
Zit nu op 92,5 dus 3.5 kilo eraf, maar nog 10 kilo boven het gewicht voor ik startte met bb dus het loopt wel netjes denk ik.
Kracht begint licht af te nemen op sommige oefeningen.
En voel me wat leger.
Maar besloten om nog 2 weken te "auschwitzen" en dan weer clean proberen op te bouwen. Foto is voor trainen.
Mike , graag de bootypose.
Of moet ik @Sanca RKO omkopen zodat je een topicban krijgt?

Terug
Naar boven