AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb ze net gezalfd en gepoederd dus het ken effe niet, sorry:nut:

Nog even dan begint de cut... 2e mei is de wedstrijd, na 16 jaar weer een wedstrijd doen... Ben benieuwd

Bijlagen

• IMG_20200127_154358.jpg
    IMG_20200127_154358.jpg
    125,1 KB · Weergaven: 231
Laatst bewerkt:
Die man rechts achter je is niet echt impressed, hahahaha.

Je hebt gewoon met je tengels van een ander zn fotos af te blijven wat valt daar verder nog aan uit te leggen?
Je bent boos omdat ik een foto op forum.bodybuilding.nl zet die je zelf op forum.bodybuilding.nl hebt gezet? ???

Als je niet wil dat andere mensen bij je foto's kunnen moet je ze misschien niet zelf op een openbaar forum plaatsen.

Uit de voorwaarden

"Je verleent ons een niet-exclusieve, permanente, onherroepelijke, onbeperkte licentie voor het gebruiken, publiceren, of opnieuw publiceren van je content in verband met de Dienst. Je behoudt de auteursrechten over de Inhoud."

Je bent boos omdat ik een foto op forum.bodybuilding.nl zet die je zelf op forum.bodybuilding.nl hebt gezet? ???

Als je niet wil dat andere mensen bij je foto's kunnen moet je ze misschien niet zelf op een openbaar forum plaatsen.

Uit de voorwaarden

"Je verleent ons een niet-exclusieve, permanente, onherroepelijke, onbeperkte licentie voor het gebruiken, publiceren, of opnieuw publiceren van je content in verband met de Dienst. Je behoudt de auteursrechten over de Inhoud."

Uit de voorwaarden

Je fatsoen bewaren —> zoek t maar op als je niet weet wat dat betekend. Denk je dat dit soort acties van je er aan bijdragen dat er meer mensen hun progressiefoto’s gaan posten? Je post is verwijderd door iemand die wel weet hoe t hoort.
Maargoed , meer dan genoeg woorden aan je vuil gemaakt inmiddels :emo:
Prettige voortzetting

Je kunt ook gewoon je fatsoen

Je fatsoen bewaren —> zoek t maar op als je niet weet wat dat betekend. Denk je dat dit soort acties van je er aan bijdragen dat er meer mensen hun progressiefoto’s gaan posten? Je post is verwijderd door iemand die wel weet hoe t hoort.
Maargoed , meer dan genoeg woorden aan je vuil gemaakt inmiddels :emo:
Prettige voortzetting
:roflol: toedels

Verdomme @Brad_96 , net een hele discussie over een paar kadetjes, ga jij je nips showen. Looking sharp bro

Terug
Naar boven