Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ben je er zo eentje. Van zichzelf niks herkenbaars neer willen zetten maar wel met een ander zn fotos strooien
Je hebt gewoon met je tengels van een ander zn fotos af te blijven wat valt daar verder nog aan uit te leggen?Hij staat zelfs herkenbaar op z'n avatar
Of wil je nog een billenfoto uitlokken zodat je hem kan herkennen?
Ik heb de foto verwijderd en opgeschoond.Je hebt gewoon met je tengels van een ander zn fotos af te blijven wat valt daar verder nog aan uit te leggen?
Wat een uitdaging!! Succes in de voorbereiding, doe je +90Kg?Nog even dan begint de cut... 2e mei is de wedstrijd, na 16 jaar weer een wedstrijd doen... Ben benieuwd
Je bent boos omdat ik een foto op forum.bodybuilding.nl zet die je zelf op forum.bodybuilding.nl hebt gezet?Je hebt gewoon met je tengels van een ander zn fotos af te blijven wat valt daar verder nog aan uit te leggen?

Je bent boos omdat ik een foto op forum.bodybuilding.nl zet die je zelf op forum.bodybuilding.nl hebt gezet?
Als je niet wil dat andere mensen bij je foto's kunnen moet je ze misschien niet zelf op een openbaar forum plaatsen.
Uit de voorwaarden
"Je verleent ons een niet-exclusieve, permanente, onherroepelijke, onbeperkte licentie voor het gebruiken, publiceren, of opnieuw publiceren van je content in verband met de Dienst. Je behoudt de auteursrechten over de Inhoud."
Je fatsoen bewaren —> zoek t maar op als je niet weet wat dat betekend. Denk je dat dit soort acties van je er aan bijdragen dat er meer mensen hun progressiefoto’s gaan posten? Je post is verwijderd door iemand die wel weet hoe t hoort.Je bent boos omdat ik een foto op forum.bodybuilding.nl zet die je zelf op forum.bodybuilding.nl hebt gezet?
Als je niet wil dat andere mensen bij je foto's kunnen moet je ze misschien niet zelf op een openbaar forum plaatsen.
Uit de voorwaarden
"Je verleent ons een niet-exclusieve, permanente, onherroepelijke, onbeperkte licentie voor het gebruiken, publiceren, of opnieuw publiceren van je content in verband met de Dienst. Je behoudt de auteursrechten over de Inhoud."

Je kunt ook gewoon je fatsoen
Je fatsoen bewaren —> zoek t maar op als je niet weet wat dat betekend. Denk je dat dit soort acties van je er aan bijdragen dat er meer mensen hun progressiefoto’s gaan posten? Je post is verwijderd door iemand die wel weet hoe t hoort.
Maargoed , meer dan genoeg woorden aan je vuil gemaakt inmiddels
Prettige voortzetting
toedelsZal +100kg zijn, Ben nu 113 kg, maar geloof bij deze wedstrijd is het lengteklasse... Ben 187 langWat een uitdaging!! Succes in de voorbereiding, doe je +90Kg?

Je kan niet ‘ontnattyen’ 1x gesnoept, voor altijd gebruiker. Een maagd kan haar onschuld ook maar 1x verliezen.... je bent nu voor altijd een user@Ashbringer45 Daarom staat er ook iets meer dan een jaar natty![]()