AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Zo te zien heb ik wel een trend in gang gezet

Benen? Mn fave

IMG_20200202_093732_196.jpg
Goede baardgains ook :thumbup:

Dinsdag ga ik front squatten, waarschijnlijk dan meer pomp. Zal dan weer een foto posten

Edit:
Turouise roddeltante
bye
:emo:

Laatst bewerkt:
Ik kan nu heel veel opmerkingen maken, maar ik stuur ze wel naar @Zeenius per pb

:trollfacex:

Edit:
Turouise roddeltante
bye
:emo:

Even in all seriousness: Als je zelf iedereen en alles trollt en vervolgens niet kan incaseren, isn't how it works. Je bent zelf geen heilige en hebt mij ook genoeg rare shit gestuurd, heeft niks met roddelen te maken.

Opwindend hoor.

:roflol:

Even in all seriousness: Als je zelf iedereen en alles trollt en vervolgens niet kan incaseren, isn't how it works. Je bent zelf geen heilige en hebt mij ook genoeg rare shit gestuurd, heeft niks met roddelen te maken.
Ik roddel over niemand via PM. Kan hele mod team nakijken.
Ik ga hier ook niets meer posten als er zo hier met persoonlijke data wordt omgegaan.

Nogmaals: Als je niet kan incaseren, troll zelf ook niet. Het was een grap (net als de vorige keer, waar je zo slecht op ging dat je mij privé de meest onzinnige PM ooit gestuurd hebt). En je comment over 'persoonlijke data' slaat natuurlijk nergens op. Je post ergens iets openbaar, dus tenzij ik je bankgegevens en woonadres naar mensen doorstuur (die ik overigens niet heb en ook niet hoef) slaat dit volledig nergens op.

Ik adviseer je even goed bij jezelf te raden te gaan hoe je op mensen over komt en hoe je wilt dat mensen met jou om gaan, want dat is volledig uit balans van wat ik van je gezien heb. A zeggen en B verwachten is niet hoe het leven werkt. @Zeenius kan beamen dat ik niks gestuurd heb, maar dat zal ook wel weer niet genoeg zijn. Choose your battles.

:popcorn:

Edit: oh kut ik ben moderator en dit is een serieuze sectie. Gelieve on-topic blijven mensen.

Dus als ik het goed begrijp staat de PM van @Turouise gewoon open?
Noice.

Terug
Naar boven