Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Thx @Joostb_2000 nu voelt het helemaal alsof ik dunne ecto benen heb 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je nou gewoon een fototoestel gebruikt?
Haha jep xD camera deed potato... en men camera die ik gebruikte is eigenlijk half kapot en doet vaak dingen niet meer die ik vraag maar kwam toch beter uit zo.

Wat is je 5X max squat bro?
Hack squat machine of barbell in squatracks?Wat context is misschien wel leuk:
Toen ik 16/17 was voetbalde ik nog en ging ik 3-4x pw naar de gym. Altijd SQ/BP/DL gedaan. DL was toentertijd 150 en squatte 110 voor reps. Dacht toen dat het niks voorstelde, maar als ik erop terugkijk vind ik het best impressive, was een magere 74kg (of zoiets) en voetbalde ook nog. Toen ik 17,5 was gestopt met voetbal en vaker naar de gym. Had al eenmaal mn rug gepulled tijdens DL'en, andermaal tijdens werk. Ook een keer bilspier verrekt tijdens squatten waardoor ik 3 maand zenuwpijn had en niks aan lower back loading kon doen. Daarna puur op BB gaan focussen, afgestapt van SQ/BP/DL en overgegaan op zware leg presses. Sinds november in mijn gym een hack squat en dit is echt het ideale apparaat voor mij so far![]()

Ik ook nietWat bedoel je precies ? Snap je vraag niet helemaal![]()

Je kunt Hack Squats ook met een BB doen (Squat Rack heb je niet nodig):Wat bedoel je precies ? Snap je vraag niet helemaal![]()
Ja dat bedoel ik begon even te twijfelen aan mijzelf.Je kunt Hack Squats ook met een BB doen (Squat Rack heb je niet nodig):
![]()
Overigens wel echt een ***oefening.
Dat heeft basic fit niet =(Het is niet precies deze maar de onderstaande foto komt het dichtst in de buurt. Enige nadeel is dat de 'bar' achter de pad zit en dat dit maar 1 stang is, met 6 1/2 plaat zit deze al bijna vol. Denk dat er max. 8 1/2 plaat op kan ofzo. Dus ooit zal ik hier hoger volume op moeten draaien of proberen met bands/kettingen te werken
![]()
Mijn 1rm is 180Kg, 3rm 160Kg @9 en 5rm 150Kg @9
Ik heb nog veel werk voor de boeg dan

Komt goed man, lekker door bikkelen. Heb zelf lang vast gezeten op de squat, ineens goeie gains gemaakt. Bulkje gezet + wat variatie, SSB squat en squat against bands hebben me goeie gains opgeleverd