XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

kill it with fire before it lays eggs !!
:nut:
34fn08y.jpg

Sorry jongens ik kon het niet laten :roflol: :dance:
Kan je geen karma meer geven, dan maar een
joey
See+you+on+the+frontpage+_9ba0ce131339c97e036990761e0f8456.gif

hahhaha zxe is van jupiter

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

hahaha stel je voor dat je om 3 uur snachts wakker wordt en je ziet die bish naast je bed staan
zxou me bbroek schijten

Haha joey is even better :D

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

hahaha stel je voor dat je om 3 uur snachts wakker wordt en je ziet die bish naast je bed staan
zxou me bbroek schijten

:roflol: haha ik lig echt stuk hier :roflol:

zxou me bbroek schijten
ze lijkt echt op mij

Afgezien van het tranny verhaal zou ik d'r best doen, no problem. Ook wel 2 keer.

Ze mag mij wel aanklagen hoor

En mn lul ook huehueh

Ben alweer tijdje off tren en ja, ook als die rechtenstudente zou ik d'r doen :p Vind d'r niet zoveel mis mee, boeit me ook niet of ze een halve of 5 kilo make up op heeft. I'm a simple guy

Saw-Wallpaper-horror-movies-8767334-1600-1200.jpg

ALMOST !

Ik vind haar haar mooi

Ben alweer tijdje off tren en ja, ook als die rechtenstudente zou ik d'r doen :p Vind d'r niet zoveel mis mee, boeit me ook niet of ze een halve of 5 kilo make up op heeft. I'm a simple guy

:eek: Laat je bloedwaarden eens nakijken.

---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

Ik vind haar natuurlijke uitstraling wel het aller mooist. Dem natty's.

Ben het met je eens.
Vind het weer sneu om te zien dat waarschijnlijk heel DBB haar weer heeft lopen pm'en waarschijnlijk faalt iedereen en nu is ze maar opeens lelijk volgens jullie:o
Nou ik vind Ayse een knappe meid, en zou haar zeker beter willen leren kennen :)

Ben het met je eens.
Vind het weer sneu om te zien dat waarschijnlijk heel DBB haar weer heeft lopen pm'en waarschijnlijk faalt iedereen en nu is ze maar opeens lelijk volgens jullie:o
Nou ik vind Ayse een knappe meid, en zou haar zeker beter willen leren kennen :)

Mikieb en chrisje die het eens zijn over iets :D

Terug
Naar boven