- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Is ze ook, can confirm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ze ook, can confirm

Kan je geen karma meer geven, dan maar eenkill it with fire before it lays eggs !!
![]()
Sorry jongens ik kon het niet laten![]()
![]()
Kan je geen karma meer geven, dan maar een
joey
http://static4.fjcdn.com/thumbnails...ontpage+_9ba0ce131339c97e036990761e0f8456.gif

hahhaha zxe is van jupiter
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------
hahaha stel je voor dat je om 3 uur snachts wakker wordt en je ziet die bish naast je bed staan
zxou me bbroek schijten
haha ik lig echt stuk hier 
ze lijkt echt op mijhahhaha zxe is van jupiter
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------
hahaha stel je voor dat je om 3 uur snachts wakker wordt en je ziet die bish naast je bed staan
zxou me bbroek schijten

Afgezien van het tranny verhaal zou ik d'r best doen, no problem. Ook wel 2 keer.
Nu ook nog :
Ben alweer tijdje off tren en ja, ook als die rechtenstudente zou ik d'r doenVind d'r niet zoveel mis mee, boeit me ook niet of ze een halve of 5 kilo make up op heeft. I'm a simple guy
Laat je bloedwaarden eens nakijken.Ik vind haar natuurlijke uitstraling wel het aller mooist. Dem natty's.
Ben alweer tijdje off tren en ja, ook als die rechtenstudente zou ik d'r doenVind d'r niet zoveel mis mee, boeit me ook niet of ze een halve of 5 kilo make up op heeft. I'm a simple guy

Ben het met je eens.
Vind het weer sneu om te zien dat waarschijnlijk heel DBB haar weer heeft lopen pm'en waarschijnlijk faalt iedereen en nu is ze maar opeens lelijk volgens jullie![]()
Nou ik vind Ayse een knappe meid, en zou haar zeker beter willen leren kennen![]()