Ruig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je je idiote commentaar even voor je houden, ik weet dat je het moeilijk kan hebben dat een meid ook zwaar kan trainen..Haha dat geplamuurd smoeltje. Daar gingen toch effe pics van rond hier ?![]()
just hate me motivate me
!Zoals ik al zei, aangespannen fotos zijn meestal overkill (meeste mensen hier posten alles aangespannen + pomp) Zo zie ik er bv ontspannen uit:
![]()
Wil je je idiote commentaar even voor je houden, ik weet dat je het moeilijk kan hebben dat een meid ook zwaar kan trainen..just hate me motivate me
!
Wil je je idiote commentaar even voor je houden, ik weet dat je het moeilijk kan hebben dat een meid ook zwaar kan trainen..just hate me motivate me
!
Net na rug training gemaakt 57 jaar...
K*t zooi altijd draaien die fotos ... :s sorry
![]()
![]()
!

!

Ayse gaan we nog trainenWil je je idiote commentaar even voor je houden, ik weet dat je het moeilijk kan hebben dat een meid ook zwaar kan trainen..just hate me motivate me
!
)Natuurlijke schoonheid jeweetzelf. (ik kan geen karma meer terug geven aan je)
kill it with fire before it lays eggs !!
![]()
Sorry jongens ik kon het niet laten![]()
![]()
kill it with fire before it lays eggs !!
![]()
Sorry jongens ik kon het niet laten![]()
![]()