- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
97kg bodyweight, over 2 maanden start de zomerPED. Doel is plusminus 95kg op 10% syss.![]()
Buff man.
Nog kracht doelen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
97kg bodyweight, over 2 maanden start de zomerPED. Doel is plusminus 95kg op 10% syss.![]()
Haha voel me een kleine aap momenteel maar thanks. Nee krachtdoelen voor nu compleet laten varen, wie weet na de zomer weer. Heb voor nu alleen esthetische doelen.
Altijd even zoeken of er nergens een weerspiegeling te zien is
Goede rug tho!

.Ik zie in de spiegel vaak meer dan op een foto... Alle filters staan uit en toch lijkt ie alles een beetje smooth te maken. Ik zie op mn scherm met goed licht abs. Klik: abs zo goed als weg
Thanks! Ik vind het er uiteindelijk altijd teleurstellend uit zien op foto.
M’n front zuigt hard tegenover m’n rug, dus foto’s zijn schaars@hoxyz kan jij een front pose populair maken? Zonder shirt natuurlijk.
Alvast bedankt!
Gewoon een beetje dom in de spiegel staren en that’s it.
Gaat ook niet om jouw frontM’n front zuigt hard tegenover m’n rug, dus foto’s zijn schaarsGewoon een beetje dom in de spiegel staren en that’s it.
![]()
Dit zijn wellicht de beste foto’s van m’n front die ik heb en zijn al 16 en 12 maanden oud. Volgende week beginnend aan m’n cut, wellicht dat hij dan iets beter wordt.![]()
.Jouw vrouw is erger
.
Zal mij een rotzorg wezen. Het leven is te kort om aan andere te denken.zeker, weet je trouwens hoe ze jou noemt ?
the one minute man![]()
Zal mij een rotzorg wezen. Het leven is te kort om aan andere te denken.
Ow. Lees niet zoveel posts.
Foto's graag.logisch toch ,jou ziet ze graag ,100 euro voor 1 minuut werken (even geil kijken en droefje is al klaar ,hihi)