Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
papz*k.Hier ook maar even opgooien.
Foto doet niet echt zn recht maar dat is life
![]()
Shitty belichting maar lovehandles zijn bijna helemaal weg. Toch zin gehad skinny bitches ipv bier huebuehue
![]()
Goeie lats![]()
Jup m'n spiegel is smerig. Resultaat tot nu toe van m'n bulk.

Hier heb je niks aan dat is bij iedereen verschillend.Enigszins late reactie maar wat is (ongeveer) het vetpercentage wanneer jouw love handles verdwijnen?
Godver kwartje valt nu pas. Zwaar weekend gehad@hoxyz kan jij een front pose populair maken? Zonder shirt natuurlijk.
Alvast bedankt!

Hier heb je niks aan dat is bij iedereen verschillend.
Wil je mijn front zien misschien?

Ik kan alleen maar zeggen wat Dirk zegt. Daarnaast verdwijnen de lovehandles en lage buikvet bij mij als laatste. Overigens ook geen idee wat mijn vetpercentage is, ik ga op de spiegel af.I know, maar wel fijn om te weten hoe het bij Sven is. Dan weet ik tenminste hoe het bij anderen is
Nee.
Damn nice![]()
9 weekjes cutten
Tot de zomer lekker door cutten nog
Thanks man!
Je puffy nipples lijken ook weg getrokkenBekijk bijlage 481887
Duck it! Beetje bij beetje droger aan het worden. Armen gaan goed, buik streek nu aanpakken![]()

Foto’s links Enercup 2018. Foto’s rechts 2,5 week geleden. Oldschool training werkt.
Massages werken ook![]()
![]()
Zoveel zit er niet in hoor.

Inderdaad veel minder dan voorheen!! Nolva & veel vet verloren he, dus ook onder de tepel
Ben er in ieder geval heel blij mee! Linker tepel is nog wel iets aanwezig tov rechts. Hopen dat die ook snel bijtrekt.