Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Gaaf hemd joh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaaf hemd joh
van 13 naar 30. wel met een quest van een coach hoor. nee ben nog skinny, maar nu bezig met een lean bulk. ondertussen probeer ik hier zoveel mogelijk te leren
Heb je een firecape?van 13 naar 30. wel met een quest van een coach hoor. nee ben nog skinny, maar nu bezig met een lean bulk. ondertussen probeer ik hier zoveel mogelijk te leren
Wat is een firecape? Zeker weer zoiets uit een game of fantasyserie?
Geeft +5 strenght in de sportschoolWat is een firecape? Zeker weer zoiets uit een game of fantasyserie?
Wat is een firecape? Zeker weer zoiets uit een game of fantasyserie?
Haha ja, ja ik zal binnekort eerst me naam veranderen als dat kan, had deze naam toen gemaakt in de tijd dat ik nog gamede en wist zo even niks anders. maar grappig dat zoveel mensen het spel nog herkennen
In algemeenheid, dus niet persoonlijk of voor iemand in het bijzonder.
f**k you all, i’m 56 what the f**k is your excuse.
![]()
Wie kent dat geniale spel nou nietHaha ja, ja ik zal binnekort eerst me naam veranderen als dat kan, had deze naam toen gemaakt in de tijd dat ik nog gamede en wist zo even niks anders. maar grappig dat zoveel mensen het spel nog herkennen
heb nog wel eens periodes dat ik het speelIk train pas 8 jaar
it was only a joke.
Ik hap graag. t*ring honger ookit was only a joke.
Maar alle grapjes even aan de kant, ik ben blij als ik er op die leeftijd half zo goed bij loop.

Maar je had wel 32 jaar de tijd. Dat je die tijd hebt besteed aan andere dingen is een tweede.