Alien likeBeetje de vacuüm aan t oefenen , ziet er wel gewoon oprecht ranzig uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alien likeBeetje de vacuüm aan t oefenen , ziet er wel gewoon oprecht ranzig uit
In quarantaine? Hier zijn alle gyms nog gewoon open

In quarantaine? Hier zijn alle gyms nog gewoon open![]()

Zelf zit ik niet in quarantaine gelukkig, maar alle gyms zijn inderdaad gesloten. Volgens mij is dat in Nederland nu ook het geval?In quarantaine? Hier zijn alle gyms nog gewoon open![]()
Zelf zit ik niet in quarantaine gelukkig, maar alle gyms zijn inderdaad gesloten. Volgens mij is dat in Nederland nu ook het geval?
Je steelt m'n afbeelding.
![]()
Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?
forum.bodybuilding.nl
Vanaf nu alleen nog foto's waarbij we helemaal ecto worden ofwel moddervet.
Ik ga komende 3 weken bingen uit emotie.Vanaf nu alleen nog foto's waarbij we helemaal ecto worden ofwel moddervet.
Jij bingen en de fattygains afstaan oke!

Je mag ze allemaal hebben. Ik kom ze wel even langsbrengen.
Nu wel ja.... Damnit!!Zelf zit ik niet in quarantaine gelukkig, maar alle gyms zijn inderdaad gesloten. Volgens mij is dat in Nederland nu ook het geval?
Snelle abcheck. Ik begin in ieder geval goed droog te worden. Gewicht rond de 102-103 kg
![]()

Goed droog al. NetjesSnelle abcheck. Ik begin in ieder geval goed droog te worden. Gewicht rond de 102-103 kg
![]()
Zo de knetters. Ik krijg ook zin om te cutten.Snelle abcheck. Ik begin in ieder geval goed droog te worden. Gewicht rond de 102-103 kg
![]()
Mag zeker niet klagen ookal is mijn gewicht aan het toenemen. Ondertussen aardig spinnenweb over mijn abs aan het krijgenJezus man, in vergelijking met je vorige foto gaan je shredz super hard!![]()

Merci, nog 2 weekjes

Doe het, dikz*k.
Mooi resultaat al!Snelle abcheck. Ik begin in ieder geval goed droog te worden. Gewicht rond de 102-103 kg
![]()