- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Rustag Bert, voor hij een OHP met je doet.Gekrompen in de wasmachine of ben je gewoon dik geworden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rustag Bert, voor hij een OHP met je doet.Gekrompen in de wasmachine of ben je gewoon dik geworden?
Geef het nog een maand of twee en niemand krijgt mij meer ge-OHP't.
Dat had ik ook op mijn 20ste.
Dat heb ik met kleding van 1 jaar geleden. Ik overweeg ook serieus om van pakken/colberts/overhemden twee voor de bulk en twee voor de cut aan te schaffen. Zit zo'n 15 kg verschil tussen bij mij.
Mijn pens heeft daar behoefte aan.
En wie mag dat dan weer betalen?Dat heb ik met kleding van 1 jaar geleden. Ik overweeg ook serieus om van pakken/colberts/overhemden twee voor de bulk en twee voor de cut aan te schaffen. Zit zo'n 15 kg verschil tussen bij mij.

Ikzelf. Ik had het niet over Defensiekleding; loop al 14 jaar in hetzelfde kloffie, maar heb onlangs nieuwe laten aanmeten.
ik kan gewoon blijven trainen
De wc staat al openWas ik maar zo goed dat ik 15kg kan cutten, het schiet maar niet op bij mij.
Als ik deze foto zie moet ik spontaan kotsen:
![]()
Ik ga gewoon 1000 kcal beneden onderhoud zitten voor 3 maanden en voeg langzaam meer cardio toe na m'n trainingen.Was ik maar zo goed dat ik 15kg kan cutten, het schiet maar niet op bij mij.
Als ik deze foto zie moet ik spontaan kotsen:
![]()
Ik kan gewoon naar zolder gaan en trainenik kan gewoon blijven trainen
en jij mag lekker niet mee
haha, was toen 18/19
. Ik doe het niet maaaaart ken wellWat moet ik verstaan onder een armpomp?Ooit decent armen?
Who knows. Straks maar even woonkamer armpomp pakken.![]()

1000 is veel, waarom niet beginnen met 500? erna 750 en daarna 1000? Lager als dat zou ik niet gaan. Kan je nog hoop anabolica/stackers en cardio achterna gooien moest je plateau hitten op dat laatste.Ik ga gewoon 1000 kcal beneden onderhoud zitten voor 3 maanden en voeg langzaam meer cardio toe na m'n trainingen.