Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft een bruut fysiek, zeker met de tren er in.
Alleen de lat aanhechtingen heb je niet echt mee.
Bwa lijkt dat niet gewoon zo in die pose? Viel mij niet op.
Ik vind die ader op je trap trouwens wel echt bruut![]()
Lats ogen juist wel erg breed (en zijn dat ook) door smalle taille.
Ja maar hij bedoeld dat ze hoog zijn aangehecht (denk ik)maar dat vind ik niet.
Volgens mij valt t wel mee met mn lat aanhechtingen. Dit is relaxed, foto die ik nog ergens had van vorige week. Zal straks proberen een @hoxyz pose te maken.
tjeetje vroege vogel ben je

Die zak potgrond doet z'n werk wel

Volgens mij valt t wel mee met mn lat aanhechtingen. Dit is relaxed, foto die ik nog ergens had van vorige week. Zal straks proberen een @hoxyz pose te maken.
![]()
Ja maar hij bedoeld dat ze hoog zijn aangehecht (denk ik)maar dat vind ik niet.
Wacht maar tot ie uitscheurt.

Is inderdaad niet aan te passen, maar ik vind t knap dat @basmca van voren kan zien hoe mijn lats van achter aanhechtenMaar dat is een natuurlijk gegeven toch, hoe hoog of laag je lats zijn? Lijkt me lastig aan te passen

Waarschijnlijk omdat je een lange gelijke romp hebt, mede omdat je een fucking giant bent.Is inderdaad niet aan te passen, maar ik vind t knap dat @basmca van voren kan zien hoe mijn lats van achter aanhechten![]()
Is inderdaad niet aan te passen, maar ik vind t knap dat @basmca van voren kan zien hoe mijn lats van achter aanhechten![]()
Wat kan je ermee doen dan?Denk niet dat hij dat kan zien, maar op de foto zag het er 'anders' uit.
In plaats van te oordelen over de feedback, zou ik blij zijn met feedback op de foto en zou ik er wat mee doen.
Kan je weinig aan doen.Denk niet dat hij dat kan zien, maar op de foto zag het er 'anders' uit.
In plaats van te oordelen over de feedback, zou ik blij zijn met feedback op de foto en zou ik er wat mee doen.
Is inderdaad niet aan te passen, maar ik vind t knap dat @basmca van voren kan zien hoe mijn lats van achter aanhechten![]()
Aanhechtingen zijn aanhechtingenAnders poseren.
Anders trainen, accent leggen op lower lats.
zou ik blij zijn met feedback op de foto en zou ik er wat mee doen.

Doet mn abs niet helemaal tot zn recht komen maar dit is einde cut. Nu weer dik worden
![]()
Zou je deze dan nog eens willen doen ?
Rechtop staan, lats aanspannen en uitademen en foto maken.
Anders niet zeuren over feedback, maar vragen om fanmail.