Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
En die mini calves
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die mini calves
Ziet er goed uitDoet mn abs niet helemaal tot zn recht komen maar dit is einde cut. Nu weer dik worden
![]()
If they ain't hating, you're doing something wrong.Is inderdaad niet aan te passen, maar ik vind t knap dat @basmca van voren kan zien hoe mijn lats van achter aanhechten![]()
Kan ik dan ook zo'n taille als jou krijgen?Aanhechtingen zijn aanhechtingen
Misschien nog ff een biologielesje volgen
Ik zou Ron ff om advies vragen als ik jou was.
Hb Ht was 3 weken geleden perfect, binnen ref waarden. Hier in de zon gezeten en met mijn gingerhuid gelijk verbrand ofcourseZiet er goed uit.
Hoe staat het trouwens met de HB/HT waarden? Ikzelf heb ook soms last van die kreeften look. Dacht altijd dat het daarmee te maken had.
If they ain't hating, you're doing something wrong.

Gewoon trainen en anders poseren!
Ben jij er ook weer

Ik ging net op internet voor iets maar dbb stond nog open, dit is voor mij ook goed genoeg

Booh, als je nog een cardiosessie nodig bent lemme know~Dag 16 zonder gym. Make the best of it~
Bekijk bijlage 485380
Begint al meer op een volleybalkont te lijken. Goedgekeurd~Dag 16 zonder gym. Make the best of it~
Bekijk bijlage 485380

Waren al die jaren volleybal niet voor nietsBegint al meer op een volleybalkont te lijken. Goedgekeurd![]()

Screenshot, m'n excuses.
Ik kan foto's schieten?