- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt helemaal gelijkIk denk eerder dat jij nog BUTT hurt ben van mijn vorige opmerking.
Ik ging ervan uit dat iedereen wel begreep dat dat een sarcastische opmerking was, maar gezien de reacties op je comment was dat kwartje duidelijk niet alleen bij jou niet gevallen.

Ik zou zeggen laat één van de dames maar met een tegenbod komen.
Volgende keer beter.
Vertel eens wat er tussen jou en @RockOfAges is gebeurt, het zit precies nog steeds dwars. Lucht je hart.Ik denk eerder dat jij nog BUTT hurt ben van mijn vorige opmerking.
Ik ging ervan uit dat iedereen wel begreep dat dat een sarcastische opmerking was, maar gezien de reacties op je comment was dat kwartje duidelijk niet alleen bij jou niet gevallen.
Schijnbaar vind hij het nodig om iedereen random te bashen.Vertel eens wat er tussen jou en @RockOfAges is gebeurt, het zit precies nog steeds dwars. Lucht je hart.
Sorry maarSchijnbaar vind hij het nodig om iedereen random te bashen.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.'Schijnbaar vind hij het nodig om iedereen random te bashen.
Praise the lord'Wat gij niet wilt dat zich geschiedt, doe dat ook een ander niet.'
Ik daag @Kathlinoo uit voor een ass to ass battle. Laat die MF drama maar komen.
![]()
Inb4 naakt foto gezeik van mods. Je ziet toch dat ik ondergoed draag.![]()
Vertel
Fixed
Het zit je heel diep heJouw benen zijn iig in verhouding met je reet. +1
Je draagt meer dan alleen dorstige foto's bij op dit forum +1
Je bent geen Belg +1
Geen provocerende foto +1
Je lift tenminste +1
5 reeten

Dus je kreeg de bal teruggekaatst en nu doe je 'miemiemie jank jank'?
Enige die jankt ben jij incel. Ik denk dat @RockOfAges prima voor zichzelf kan opkomen.Dus je kreeg de bal teruggekaatst en nu doe je 'miemiemie jank jank'?
Grow a pair man.
Dus je kreeg de bal teruggekaatst en nu doe je 'miemiemie jank jank'?
Grow a pair man.
Wat toevallig dat je erover begint. Ik heb inderdaad een plekje over op mijn zadel.Kun jij niet gewoon wegblijven? Neem die troela mee als je toch aan t white knighten gaat.
Wat toevallig dat je erover begint. Ik heb inderdaad een plekje over op mijn zadel.
@Kathlinoo laten we samen de zonsondergang tegemoet galopperen, you in?
I'm in, baby.Wat toevallig dat je erover begint. Ik heb inderdaad een plekje over op mijn zadel.
@Kathlinoo laten we samen de zonsondergang tegemoet galopperen, you in?
Hij maakt schijnbaar geen onderscheid tussen genders. Ik dacht dat white knighten alleen toepasselijk was bij vrouwen.Kun jij niet gewoon wegblijven? Neem die troela mee als je toch aan t white knighten gaat.