Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

15861014241258250006718905220666.jpg

Wat een weertje he
Rook jij?

Even terug on topic. @Zeenius waar blijft die foto. :p
Die vroeg of ik hem eerst nog kon phoshoppen voor haar. Even geduld.

Wat toevallig dat je erover begint. Ik heb inderdaad een plekje over op mijn zadel.
@Kathlinoo laten we samen de zonsondergang tegemoet galopperen, you in?
Het grappige/trieste is dat hij stiekem hoopt dat dit ooit zal gebeuren. 🤣

Wacht maar tot jullie weer off cycle zijn, dan zijn jullie net vrouwen.
>''off cycle''
>OFF
Jokes on you.

Thomas: rockofages zo butthurt zeg!!

Ook thomas:

I rest my case

Bijlagen

• Screenshot_20200405-174812_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20200405-174812_WhatsApp.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 226
Wat een gejank weer.

Thomas: rockofages zo butthurt zeg!!

Ook thomas:

I rest my case
Al die moeite gedaan om precies niks te bewijzen. Chapeau. Ik zie dat je nog steeds butt hurt bent.

Gewoon even je handen voor je ogen doen en tot 10 tellen tot dat mij posts weer verdwijnen/worden weggehaald door de mods. Komt allemaal goed.

Je kunt natuurlijk ook gewoon naar bepaalde sites gaan als je even je balletjes moet legen. Of komt deze frustratie juist voort uit impotentie?

Ik doe zo mijn best maar je ziet niet eens naar wiens aandacht ik werkelijk hunker :(
Dat jij naar die sites moet gaan om überhaupt je ballen te kunnen legen wisten we inderdaad al. Zit niks anders voor je op helaas.

>Ik doe zo mijn best maar je ziet niet eens naar wiens aandacht ik werkelijk hunker
Ik kan je verzekeren dat je niet de aandacht hiermee gaat krijgen die je werkelijk wilt.

Kan hier nu eens iemand gewoon zeggen wat er de afgelopen maanden is gebeurd (relaties, nieuwe relaties, afwijzingen, betaalde dates..) ik heb precies veel gemist

Terug
Naar boven