- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Die probeer ik nu te verbergen met lovehandles.Jij moet ook niet teveel meer posten, met die hoge lat aanhechtingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die probeer ik nu te verbergen met lovehandles.Jij moet ook niet teveel meer posten, met die hoge lat aanhechtingen.
Furryx94 vroeg of ik nog een foto kon posten.volgende meet daar! heb je wat meer foto's @NoNatty87
Lekker bezig 💪🏼Now @ the gym. Ben aan t einde van de bulk, tijd om te cutten.
![]()
Bikini kon weer aan aflopen dagen.Furryx94 vroeg of ik nog een foto kon posten.
Kan, maar is niet echt “mijn laatste foto”😜 Dan zou het off-topic worden. Anders moet Natty87 er maar een posten😁
Je ziet er gelukkig uit 😁
Dankje.
Je had wel wat meer mogen lachen vind ik hoor. Ben je “een van de” die de privilege nog hebben om te trainen, kijk je er niet eens vrolijk bij 😁
Mijn leven is nou eenmaal saai, maar van binnen lach ik wel een beetje. O ja, en ik heb de zon vandaag niet gezien. Maar je hebt gelijk: ik mag niet klagen .Je had wel wat meer mogen lachen vind ik hoor. Ben je “een van de” die de privilege nog hebben om te trainen, kijk je er niet eens vrolijk bij 😁
Mijn leven is nou eenmaal saai, maar van binnen lach ik wel een beetje. O ja, en ik heb de zon vandaag niet gezien. Maar je hebt gelijk: ik mag niet klagen .
De wil van God. Of Allah. Of is Allah God?
Bestaan allebei niet
maar als jij erin gelooft dat mag.ik wou meer foto's van je gym. en ander liever foto's van je vrouw.
Daarover mag ik niet klagen,maar er zijn belangrijke dingen in het leven .Ja zo te zien word je echt gestraft met al die gewichten om je heen
Wow, buff man. Goeie shape.
Thanks! En ja daar valt idd ook genoeg over te zeggen. Hopelijk is alles snel weer “normaal”Daarover mag ik niet klagen,maar er zijn belangrijke dingen in het leven .
Wow, buff man. Goeie shape.
Ik hoop dat het eens anders wordtThanks! En ja daar valt idd ook genoeg over te zeggen. Hopelijk is alles snel weer “normaal”
, maar jij doelt op de Coronasituatie. Daar zijn we allemaal wel een beetje klaar mee denk ik. Thuiszitten is niets voor mij.Klopt, daar doelde ik idd op. Thuis zitten ook niks voor mij hoor!Ik hoop dat het eens anders wordt, maar jij doelt op de Coronasituatie. Daar zijn we allemaal wel een beetje klaar mee denk ik. Thuiszitten is niets voor mij.