MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Goed bezig, maar ga eens aan je taille werken. Dan ziet elke pose er een stuk beter uit. Nice shave :thumb:

Klopt. Het enige middel om mijn taille te verkleinen is simpelweg cutten. Ik weet niet of er dan ook dingen zijn waar ik rekening mee kan houden, specifiek om mijn taille te verkleinen?

Volgende week begint de ramadan, dus hopelijk wordt er dan progressie gemaakt *O*

Klopt. Het enige middel om mijn taille te verkleinen is simpelweg cutten. Ik weet niet of er dan ook dingen zijn waar ik rekening mee kan houden, specifiek om mijn taille te verkleinen?

Volgende week begint de ramadan, dus hopelijk wordt er dan progressie gemaakt *O*
Sterkte

Ramadan gaat je niet helpen. Religie überhaupt niet.
Cardio wel.
Ramadan is toch intermediate fastening, of in elk geval, tijdje niet eten, tijdje teveel eten.
Eigenlijk kun je beter van Body Building je religie maken. Dan kun je elke week, 5x naar je 'bijeenkomsten' én cardio doen. En gezond eten, ipv lekker.

1587053952850.png

Cardio wel.
Ramadan is toch intermediate fastening, of in elk geval, tijdje niet eten, tijdje teveel eten.
Eigenlijk kun je beter van Body Building je religie maken. Dan kun je elke week, 5x naar je 'bijeenkomsten' én cardio doen. En gezond eten, ipv lekker.
Van zonsopgang tot -ondergang niets eten en drinken.
Succes met je trainingen (en je nachtrust).

Cardio wel.

Ramadan kan zeker wel helpen, alleen moet je geen halve kilo baklava naar binnen werken na zonsondergang.

It’s the balance dude.... als je in paar uur tijd 3k aan kcals naar binnen werkt iedere avond dan moet je inderdaad niet raar opkijken dat je moddervet wordt.
Dat spreekt voor zich inderdaad. Ik zeg alleen dat veel mensen dan aankomen, omdat ze niet die dedication hebben om zich dan ook in te houden. En daarbij verbranden veel mensen in de avond minder kcal.

Dat spreekt voor zich inderdaad. Ik zeg alleen dat veel mensen dan aankomen, omdat ze niet die dedication hebben om zich dan ook in te houden. En daarbij verbranden veel mensen in de avond minder kcal.
Sinds wanneer is mealtiming relevant voor aankomen?

Wie heeft het over meal timing? Ik had het meer over 't feit dat de meeste mensen in de avond minder actief zijn dan overdag of in de middag.
Je relateert aankomen aan minder actief zijn in de avond (wanneer je dus mag eten). Of bedoelde je dat mensen door de Ramadan minder actief zijn? In dat geval begreep ik je verkeerd.

Je relateert aankomen aan minder actief zijn in de avond (wanneer je dus mag eten). Of bedoelde je dat mensen door de Ramadan minder actief zijn? In dat geval begreep ik je verkeerd.
Dat ja. Ik ben bewust van all die metabolisme myths(meal timing, frequency etc)

• Like
Waarderingen: BB_
Als je een goeie balans wil houden kun je beter op normale tijden eten. Meedoen aan de Ramadan gaat je echt niet helpen, die 72 maagden is een fabeltje, anders had ik 5x per dag op m'n knieen richting Mekka gegaan.:P

‘Sinds wanneer is mealtiming relevant’

• Haha
‘Sinds wanneer is mealtiming relevant’
Voor aankomen niet nee, dat deel citeer je nu bewust niet mee.

Om het maximale uit je trainingen te halen zeker wel. Voor betere eiwitopname ook.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij na een werkdag een lekkere training neerzet als je sinds 4 uur s ochtends niet hebt gegeten en gedronken .

Voor aankomen niet nee, dat deel citeer je nu bewust niet mee.

Om het maximale uit je trainingen te halen zeker wel. Voor betere eiwitopname ook.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij na een werkdag een lekkere training neerzet als je sinds 4 uur s ochtends niet hebt gegeten en gedronken .

Klopt, je hebt gelijk!

• Like
Terug
Naar boven