- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een goeie balans wil houden kun je beter op normale tijden eten. Meedoen aan de Ramadan gaat je echt niet helpen, die 72 maagden is een fabeltje, anders had ik 5x per dag op m'n knieen richting Mekka gegaan.![]()
Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
Als je een goeie balans wil houden kun je beter op normale tijden eten. Meedoen aan de Ramadan gaat je echt niet helpen, die 72 maagden is een fabeltje, anders had ik 5x per dag op m'n knieen richting Mekka gegaan.![]()
Je moet je ook afvragen waarom mensen deze dingen niet durven zeggen in hun bijzijn, keur je fysiek geweld als reactie op wat woorden goed?Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
Butt hurt? Jezus, je kan echt niets hebben.Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
denken).Als je oprecht problemen hebt met een grap of iets moet je gewoon pm'en en verwijder ik mijn bericht. Heb oprecht niets tegen moslims, ik ben alleen van mening dat sommige 'beloftes' in religieuze boeken (niet alleen de Koran) zoethoudertjes waren uit vroegere tijden om mensen op het rechte pad te houden.ach...... als jij eens wist wat de gemiddelde ‘allochtoon’ moet aanhoren en slikken vanaf de dag dat’ie geboren is (ik weet ff niet welke afkomst jij hebt).
Gewoon lachen (endenken).

En nog wat. Mensen die om zoiets over gaan tot fysiek geweld, hebben m.i. de boodschap van de Koran verkeerd geïnterpreteerd.Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
Als je oprecht problemen hebt met een grap of iets moet je gewoon pm'en en verwijder ik mijn bericht. Heb oprecht niets tegen moslims, ik ben alleen van mening dat sommige 'beloftes' in religieuze boeken (niet alleen de Koran) zoethoudertjes waren uit vroegere tijden om mensen op het rechte pad te houden.
Verder moet iedereen het zelf weten . Ik sta wel open voor andere culturen. Ben vorig jaar naar een dienst in een Moskee meegeweest en dat was best een mooie ervaring.![]()
Niet echt, ben geen moslim. Is gewoon ongepast.
Waarom niet?Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
Is dit je eerste keer dat je op het internet?
Moslims zijn een ras?Ik wist niet dat je ook nog eens racistisch werd van trenbolone

Jammer dat je dan grapjeeeee schrijft.Grapjeeeeeeee
Ik heb trouwens ook vrienden die moslim zijn dusja