AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heel de dag thuiszitten en dan ook nog eens niet mogen vreten en drinken :hahaha: goh

Als je een goeie balans wil houden kun je beter op normale tijden eten. Meedoen aan de Ramadan gaat je echt niet helpen, die 72 maagden is een fabeltje, anders had ik 5x per dag op m'n knieen richting Mekka gegaan.:P

Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.

Als je een goeie balans wil houden kun je beter op normale tijden eten. Meedoen aan de Ramadan gaat je echt niet helpen, die 72 maagden is een fabeltje, anders had ik 5x per dag op m'n knieen richting Mekka gegaan.:P

Leef en laat leven

(Ik laat de opmerking over 72 maagden buiten beschouwing)

Grappig. Maar waarom? Slaat nergens op, puur provocerend gedrag, dit had jij nooit bij een aantal Turken of Marokkanen durven uiten in het echte leven.
Je moet je ook afvragen waarom mensen deze dingen niet durven zeggen in hun bijzijn, keur je fysiek geweld als reactie op wat woorden goed?

Tuurlijk besef ik dat niet iedereen hetzelfde is en dat er veel moslims hier geen erg in zien maar als je hierdoor werkelijk geprovoceerd raakt sta je volgens mij zeer zwak in je schoenen en snap ik waarom je vastklampt aan een eeuwenoud sprookje zonder bewijs

Butt hurt? Jezus, je kan echt niets hebben.

Ik heb een Marokkaanse en Irakese collega tegen wie ik dit prima kan zeggen. Met mensen die uit hun stekker gaan om zoiets ga ik gelukkig niet om.

En als Hans Teeuwen iets roept voor een volle zaal is het prima.

ach...... als jij eens wist wat de gemiddelde ‘allochtoon’ moet aanhoren en slikken vanaf de dag dat’ie geboren is (ik weet ff niet welke afkomst jij hebt).

Gewoon lachen (en :fu: denken).

ach...... als jij eens wist wat de gemiddelde ‘allochtoon’ moet aanhoren en slikken vanaf de dag dat’ie geboren is (ik weet ff niet welke afkomst jij hebt).

Gewoon lachen (en :fu: denken).
Als je oprecht problemen hebt met een grap of iets moet je gewoon pm'en en verwijder ik mijn bericht. Heb oprecht niets tegen moslims, ik ben alleen van mening dat sommige 'beloftes' in religieuze boeken (niet alleen de Koran) zoethoudertjes waren uit vroegere tijden om mensen op het rechte pad te houden.

Verder moet iedereen het zelf weten . Ik sta wel open voor andere culturen. Ben vorig jaar naar een dienst in een Moskee meegeweest en dat was best een mooie ervaring. :)

En nog wat. Mensen die om zoiets over gaan tot fysiek geweld, hebben m.i. de boodschap van de Koran verkeerd geïnterpreteerd.

Als je oprecht problemen hebt met een grap of iets moet je gewoon pm'en en verwijder ik mijn bericht. Heb oprecht niets tegen moslims, ik ben alleen van mening dat sommige 'beloftes' in religieuze boeken (niet alleen de Koran) zoethoudertjes waren uit vroegere tijden om mensen op het rechte pad te houden.

Verder moet iedereen het zelf weten . Ik sta wel open voor andere culturen. Ben vorig jaar naar een dienst in een Moskee meegeweest en dat was best een mooie ervaring. :)

Nee, ik heb er geen problemen mee. Wil ook niet belanden in een eindeloze discussie.
Ieder z’n ding :thumb:

Grapjeeeeeeee

Ik heb trouwens ook vrienden die moslim zijn dusja

Hier alleen een pleister bij mijn linker onderrug weg gephotoshopped.
IMG_20200415_165630.jpg

Bijna abs? Ik was 68,5 kg deze morgen, deze foto was na mijn workout.
20200416_120908.jpg

Terug
Naar boven