MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Sinds 11 maart geen training meer gedaan en toch zeker 3x gekookt..
De rest van de tijd afhaal, kant en klare rommel, koekjes en chocolade.. heel veel chocolade.

Nieuwe badkamer is bijna klaar, dus gelijk maar even een spiegelcheck gedaan :cool:
5-5-2020.jpg
Why al die troep eten? Waarom zou je zo kut voor jezelf zorgen?

Sinds 11 maart geen training meer gedaan en toch zeker 3x gekookt..
De rest van de tijd afhaal, kant en klare rommel, koekjes en chocolade.. heel veel chocolade.

Nieuwe badkamer is bijna klaar, dus gelijk maar even een spiegelcheck gedaan :cool:
5-5-2020.jpg
Zo'n douchekop van boven lijkt mij ook wel chill.

Why al die troep eten? Waarom zou je zo kut voor jezelf zorgen?
omdat ik momenteel zoals @vntl al zegt tijd te kort kom, vandaar ook amper te vinden op dbb. grote verbouwing, verhuizing en werk wat in de zorg gewoon doorgaat.
Geloof me kan niet wachten om weer normaal te eten en te trainen!

En natuurlijk heeft ze een losse douchekop met verschillende massagestanden uitgezocht :eyebrow:
:roflol: lol
Zo'n douchekop van boven lijkt mij ook wel chill.
aanrader! was een must hehe

omdat ik momenteel zoals @vntl al zegt tijd te kort kom, vandaar ook amper te vinden op dbb. grote verbouwing, verhuizing en werk wat in de zorg gewoon doorgaat.
Geloof me kan niet wachten om weer normaal te eten en te trainen!

:roflol: lol

aanrader! was een must hehe

Ik verwijt je niks hoor, het is menselijk. Mijn vriendin is net zo. Maar juist in stressvolle tijden is het fijn om goed te eten vind ik. Gezond zijn en je gezond voelen is zoveel malen belangrijker dan er leuk uitzien. Zorg voor jezelf net zo goed als dat je zorgt voor de mensen op je werk <3

Ik verwijt je niks hoor, het is menselijk. Mijn vriendin is net zo. Maar juist in stressvolle tijden is het fijn om goed te eten vind ik. Gezond zijn en je gezond voelen is zoveel malen belangrijker dan er leuk uitzien. Zorg voor jezelf net zo goed als dat je zorgt voor de mensen op je werk <3
is niet om de stress. heb gewoon geen tijd om in de keuken te staan en te preppen nu.

Al 2 maanden nie zwaar kunnen gaan met benen, mag nie echt klagen nog, moet 't ju doen met bodyweight squat, lunges en leg extension op m'n homestation...

Bijlagen

• PSX_20200507_152124.jpg
    PSX_20200507_152124.jpg
    170,4 KB · Weergaven: 340
Terug
Naar boven