- Waardering
- 1.243
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom aanpassen, je functioneert toch nog prima?Niet meer elke dag dagdrinken wordt de grootste aanpassing als we terug opstarten.
Maar dat is voor een ander topic.
Flinke armen!Na rug training, ik blijf de latspread moeilijk vinden. Maar toch “aardig” gelukt.
Dank😬
Na rug training, ik blijf de latspread moeilijk vinden. Maar toch “aardig” gelukt.
Nou wat is jullie intake on this dan.
Enne ik heb het natuurlijk niet over binge eating.
Gewoon je intake hoger dan je verbruik en dmv cardio en KT naar beneden trekken waarmee je hoger in gewicht komt en lager in vet%.
Ron geef je ook begeleiding?
serieus?Na rug training, ik blijf de latspread moeilijk vinden. Maar toch “aardig” gelukt.
Die mensen die Ron heten op dit forum...Dus boven je behoefte zitten en in een deficit tegelijkertijdRon geef je ook begeleiding?

Eerlijk gezegd geen idee, ik schat met pomp 46cm en zonder 44cm ofzo. Ik heb ook geen meetlint

Ja heb nu 20+ atleten onder begeleidingDus boven je behoefte zitten en in een deficit tegelijkertijdRon geef je ook begeleiding?
die lezen, net als jij, ook precies wat ze willen lezen.Ik hoop dat het 1e een grap is want je kraamt wel vaker echt pure onzin uit.Ja heb nu 20+ atleten onder begeleidingdie lezen, net als jij, ook precies wat ze willen lezen.
Gaat super, ik hoef niets te doen. Alles staat op het walhalla DBB forum.![]()
Blijkt toch maar weer dat je als bodybuild coach vooral een anabolen coach bentJa heb nu 20+ atleten onder begeleidingdie lezen, net als jij, ook precies wat ze willen lezen.
Gaat super, ik hoef niets te doen. Alles staat op het walhalla DBB forum.![]()

Vandaag borst schouders gedaan... Calorieën omhoog geeft wel een lekkere pomp😎😎😎😎😎
RespectVandaag borst schouders gedaan... Calorieën omhoog geeft wel een lekkere pomp😎😎😎😎😎

Ach wat ik hier lees is niet veel beter. Dus wat kan ik kapot maken? Iemands tere zieltje!!Ik hoop dat het 1e een grap is want je kraamt wel vaker echt pure onzin uit.
Ja sws... Alleen wat bcaa en een pwo...