MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat zeg ik toch niet. :dunno: Aan de andere kant zo moeilijk is het niet.
En speciaal is het wellicht in combinatie met de leeftijd, maar dat is dan wel het enige.
Neemt niet weg dat het een prestatie is. Aankomen is makkelijk maar richting de 5% wordt het een mentale kwestie. :thumbs:
als het niet moeilijk was zag elke 50'iger er zo uit. :)
ik heb geen idee wat voor volk in nederland woont maar hier is de gemiddelde 50'iger obese en zit elke avond met een biertje voor tv met een paar borrelnootjes ofzo.

als het niet moeilijk was zag elke 50'iger er zo uit. :)
ik heb geen idee wat voor volk in nederland woont maar hier is de gemiddelde 50'iger obese en zit elke avond met een biertje voor tv met een paar borrelnootjes ofzo.
Dat is wat jij denkt en niet wat jij weet. Of kijk je overal naar binnen hahaha.
De meeste hebben op een bepaalde leeftijd geen zin, tijd of whatever in werken aan hun eigen lijf.
Ga een gemiddelde gym naar binnen en tel de 50plussers die er goed uitzien.
Hoeveel vind je er dan 1-2? En dat over 400-500 gyms in Nederland dan houdt je ~1000 50plussers over.
En daarvan zitten er misschien 2% op DBB. Tja dan kom je er niet veel tegen.

Maarre who cares?
Ik doe wat ik doe en dat doet @braunschweiger ook en is goed bezig dus top.

Dat is wat jij denkt en niet wat jij weet. Of kijk je overal naar binnen hahaha.
De meeste hebben op een bepaalde leeftijd geen zin, tijd of whatever in werken aan hun eigen lijf.
Ga een gemiddelde gym naar binnen en tel de 50plussers die er goed uitzien.
Hoeveel vind je er dan 1-2? En dat over 400-500 gyms in Nederland dan houdt je ~1000 50plussers over.
En daarvan zitten er misschien 2% op DBB. Tja dan kom je er niet veel tegen.

Maarre who cares?
Ik doe wat ik doe en dat doet @braunschweiger ook en is goed bezig dus top.
Je beseft toch dat braunschweiger er 10keer beter bij staat dan jou?
dit is wel speciaal man, komop

Terug naar de gym :D!!

IMG_20200608_150424.jpg

Wie is er goed in vp schatten , weegschaal zegt 15 maar denk zelf iets lager te zitten. Kom maar door

Bijlagen

• F9990F80-54F4-46CA-8260-BD08F703D4B3.jpeg
    F9990F80-54F4-46CA-8260-BD08F703D4B3.jpeg
    110 KB · Weergaven: 259
11/12 ong

Heb mezelf voor m’n 50e een Photoshoot beloofd,en heb eind augustus een afspraak gemaakt.
Heb dus nog 11 weken om tot een % of 5-6 te komen.
Huidige shape:
C7132B79-BEB3-4755-AC11-642B60E98043.jpeg
Je kunt je nog steeds inschrijven voor de DBB-contest. Ben zelf ook 50+, dus dat mag geen excuus zijn.

Wie is er goed in vp schatten , weegschaal zegt 15 maar denk zelf iets lager te zitten. Kom maar door
Weegschalen zijn zo onnauwkeurig dat het zonde van je tijd is om er überhaupt gebruik van te maken.
Schatten ben ik niet zo'n ster in, maar sowieso lager dan 15% denk ik wel ja. Eerder rond 12%?

Terug
Naar boven