Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb altijd gezegd dat ik na mijn 40ste aan de test zou gaan omdat dan de natuurlijke aanmaak verminderd maar toen ze eind 2015 mijn nieuwe hartklep geplaatst hebben hebben ze erbij gezegd dat ik geen intermusculaire injecties mag zetten :mad:
Ik ben nu 41.

met alle respect, als ze aan mijn hart hadden gesleuteld dan denk ik ook niet dat ik aan de aas zou gaan.
Het spul is niet goed voor het klokje.

Even mijn brutale kalveren op de foto
63D13A91-07EC-43E6-AFC5-56694A7C10E1.jpeg

Ik heb altijd gezegd dat ik na mijn 40ste aan de test zou gaan omdat dan de natuurlijke aanmaak verminderd maar toen ze eind 2015 mijn nieuwe hartklep geplaatst hebben hebben ze erbij gezegd dat ik geen intermusculaire injecties mag zetten :mad:
Ik ben nu 41.
in zijn geheel geen IM injecties meer? Griepspuit, tetanus en hepatitisinentingen zijn toch ook IM injecties? Mogen die dan ook niet meer of enkel igv AAS? :D

in zijn geheel geen IM injecties meer? Griepspuit, tetanus en hepatitisinentingen zijn toch ook IM injecties? Mogen die dan ook niet meer of enkel igv AAS? :D
Helemaal niet denk ik maar onlangs heb ik nog een tetanus spuit gehad dus ik weet het ook niet :dunno:

Naar buiten gaan is best gezond voor je
Ik probeer een beetje het arische ras te behouden....
Momenteel fiets ik elke dag 30km naar de gym + hond uitlaten etc dus zal je nog verbazen hoeveel ik buiten ben. Gewoon de albino genen

• Like
Waarderingen: LM
Apart om over iemands huidkleur te praten gezien het hele anti racisme gedoe.
Blijkbaar mag je niet meer wit zijn?

Apart om over iemands huidkleur te praten gezien het hele anti racisme gedoe.
Blijkbaar mag je niet meer wit zijn?
Scherp. Tegenwoordig is racisme/discriminatie alleen wit tegen zwart. Blanke die gediscrimineerd worden is no big deal. Mij boeit het allemaal niet maar het is allemaal wel vrij hypocriet

Terug
Naar boven