Die is tussen zijn benen gezakt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is tussen zijn benen gezakt.

Klopt.Retorische vraag. Gewoon extra variabelen kunnen tracken.
Hier zit ook een hartslagmeter in ja. Heb hem wel eens vergeleken met een meter die op de EHBO wordt gebruikt en is redelijk accuraat.Klopt.
Ik neem aan dat het met hartslagmeter in de pols is? Dan krijg je inderdaad een redelijk beeld. Althans, als die hartslagmeter goed functioneert.
Ik heb een polar. V800 prima apparaat, echter het blijft slechts een indicatie, en je ziet dat een polar een loopmeter is. Zou ik 2 uur door fietsen, raad de polar al bijna 2 rustdagen aan.Klopt.
Ik neem aan dat het met hartslagmeter in de pols is? Dan krijg je inderdaad een redelijk beeld. Althans, als die hartslagmeter goed functioneert.

Je beseft toch dat braunschweiger er 10keer beter bij staat dan jou?
dit is wel speciaal man, komop
Ik heb de TomTom Runner 2 gehad in m'n hardloopperiode. Hartslag meten was ruk, maar met een borstband heeft dat bij mij ook nooit gewerkt. Gelukkig liep ik nooit op hartslag. V.w.b. hartslagmeters , is Polar erg goed. V.w.b. hardloophorloges, was ik fan van Garmin.Ik heb een polar. V800 prima apparaat, echter het blijft slechts een indicatie, en je ziet dat een polar een loopmeter is. Zou ik 2 uur door fietsen, raad de polar al bijna 2 rustdagen aan.
Krachttraining snapt ie niks van. Dat het verbruik 300 kcal is zal wel kloppen, maar volgens de polar ben je in 6 uurtjes wel hersteld![]()
Ron is toch ook natty? Anders moet die echt de dosis verdriedubbelen@braunschweiger
@Ron-nie
Ronnie met wedstrijdervaring, trainen met Jannes en juice vs natty Braunschweiger.
Écht wel verdomd netjes gedaan Braunie!
Ron is toch ook natty? Anders moet die echt de dosis verdriedubbelen
Ik lig nu even kreupel@braunschweiger
@Ron-nie
Ronnie met wedstrijdervaring, trainen met Jannes en juice vs natty Braunschweiger.
Écht wel verdomd netjes gedaan Braunie!

Dat valt wel mee hoor. Ik ben wel een vochtbal, maar dat is altijd al zo geweest.Nope. Ron heeft zich een beetje laten gaan na zijn prep..

Dat valt wel mee hoor. Ik ben wel een vochtbal, maar dat is altijd al zo geweest.
De laatste tijd ook veel stress ivm overlijden vader en werken op afstand.
Mijn vet% is wel opgelopen, maar dat zou raar zijn als dat nog net zo laag zou zijn.
En voor dit jaar ook geen wedstrijd op de planning dus mag de voeding omhoog.
En ik kan echt geen selffies maken. Maar dat heb ik al eerder gezegd.
Sta er altijd als een ontploft poffertje op.
En de ene dag is de andere niet. Pushen doe ik niet en train in dezelfde loods als Jannes thats it.
Ik volg mijn eigen schema. En dat is in basis John Meadows methodiek.
Maar laat ik voorop stellen dat @braunschweiger super werk heeft afgeleverd.
Diepe buiging daarvoor en al mijn respect.![]()
![]()
@Camelus
dit is nu eenmaal 6% op 91kg, doe niet zo jaloers dat siert je niet.
Ja vind het gewoon lastig om te zien. Ik wist helemaal niet dat Ron zó slecht was in het maken van selfies. En vocht geeft een vertekend beeld ofc.