XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Benen beginnen ook eindelijk wat lijnen te tonen. Denk wel wat massa verloren door onderrug blessure maar shit happends.
1592057730942.png

Verkapte kijk mij DJ hebben post

Ik vraag me nog steeds af wat het nut van zo'n fitnesstracker is. De bevestiging krijgen dat je netjes je zoveel duizend stapjes hebt gezet?

Retorische vraag. Gewoon extra variabelen kunnen tracken.

• Like
Waarderingen: BB_
Klopt.
Ik neem aan dat het met hartslagmeter in de pols is? Dan krijg je inderdaad een redelijk beeld. Althans, als die hartslagmeter goed functioneert.
Hier zit ook een hartslagmeter in ja. Heb hem wel eens vergeleken met een meter die op de EHBO wordt gebruikt en is redelijk accuraat.

Nu in de cut is het gewoon een kleine push en geheugensteun om X stappen per dag te zetten. Slaap tracken klopt dan weer geen droll van.

• Like
Waarderingen: BB_
Klopt.
Ik neem aan dat het met hartslagmeter in de pols is? Dan krijg je inderdaad een redelijk beeld. Althans, als die hartslagmeter goed functioneert.
Ik heb een polar. V800 prima apparaat, echter het blijft slechts een indicatie, en je ziet dat een polar een loopmeter is. Zou ik 2 uur door fietsen, raad de polar al bijna 2 rustdagen aan.
Krachttraining snapt ie niks van. Dat het verbruik 300 kcal is zal wel kloppen, maar volgens de polar ben je in 6 uurtjes wel hersteld :scratch:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een polar. V800 prima apparaat, echter het blijft slechts een indicatie, en je ziet dat een polar een loopmeter is. Zou ik 2 uur door fietsen, raad de polar al bijna 2 rustdagen aan.
Krachttraining snapt ie niks van. Dat het verbruik 300 kcal is zal wel kloppen, maar volgens de polar ben je in 6 uurtjes wel hersteld :scratch:
Ik heb de TomTom Runner 2 gehad in m'n hardloopperiode. Hartslag meten was ruk, maar met een borstband heeft dat bij mij ook nooit gewerkt. Gelukkig liep ik nooit op hartslag. V.w.b. hartslagmeters , is Polar erg goed. V.w.b. hardloophorloges, was ik fan van Garmin.

Ik zou het primair gebruiken voor snelheid/tempo, tijd en afstand. Die adviezen over herstel e.d. die je noemt, zijn voor een gemiddelde Jan modaal. Verbruik kan redelijk nauwkeurig zijn als ie je lengte, gewicht, geslacht, bouw, leeftijd en hartslag weet, maar wordt gauw overschat. Ik heb een VO2-max test gedaan, dus weet exact mijn verbruik (althans, toentertijd). Dit scheelde veel met wat het horloge aangaf.

Nope. Ron heeft zich een beetje laten gaan na zijn prep..
Dat valt wel mee hoor. Ik ben wel een vochtbal, maar dat is altijd al zo geweest.
De laatste tijd ook veel stress ivm overlijden vader en werken op afstand.
Mijn vet% is wel opgelopen, maar dat zou raar zijn als dat nog net zo laag zou zijn.
En voor dit jaar ook geen wedstrijd op de planning dus mag de voeding omhoog.
En ik kan echt geen selffies maken. Maar dat heb ik al eerder gezegd.
Sta er altijd als een ontploft poffertje op. :roflol:
En de ene dag is de andere niet. Pushen doe ik niet en train in dezelfde loods als Jannes thats it.
Ik volg mijn eigen schema. En dat is in basis John Meadows methodiek.

Maar laat ik voorop stellen dat @braunschweiger super werk heeft afgeleverd.
Diepe buiging daarvoor en al mijn respect. :bow: :thumbs:

Dat valt wel mee hoor. Ik ben wel een vochtbal, maar dat is altijd al zo geweest.
De laatste tijd ook veel stress ivm overlijden vader en werken op afstand.
Mijn vet% is wel opgelopen, maar dat zou raar zijn als dat nog net zo laag zou zijn.
En voor dit jaar ook geen wedstrijd op de planning dus mag de voeding omhoog.
En ik kan echt geen selffies maken. Maar dat heb ik al eerder gezegd.
Sta er altijd als een ontploft poffertje op. :roflol:
En de ene dag is de andere niet. Pushen doe ik niet en train in dezelfde loods als Jannes thats it.
Ik volg mijn eigen schema. En dat is in basis John Meadows methodiek.

Maar laat ik voorop stellen dat @braunschweiger super werk heeft afgeleverd.
Diepe buiging daarvoor en al mijn respect. :bow: :thumbs:

ahzo, het is vocht ahha, ja ja duidelijk.

@Camelus
dit is nu eenmaal 6% op 91kg, doe niet zo jaloers dat siert je niet.

Cut begint redelijk zijn einde te naderen na 17 weken

Bijlagen

• A8A3198A-5175-463E-A4A1-A7890F4A50BD.jpeg
    A8A3198A-5175-463E-A4A1-A7890F4A50BD.jpeg
    136,6 KB · Weergaven: 427
Terug
Naar boven