AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Goed resultaat idd :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
  • Like
Waarderingen: Apw
IMG_20200620_170237_867.jpg
 
Goed resultaat idd :)
Dankje, hard mijn best gedaan.
Thanks, wel een strongpoint van mij. Squat is ook hard vooruit gegaan in mijn bulk en mijn benen daarbij ook op low reps en heavy weight. Sinds ik deadlift merk ik ook dat ik op een sumo veel krachtiger ben dan op conventional dus daarom doe ik nu ook standaard sumo.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zo goed mogelijk blijven cutten en hopelijk ben ik in september ver genoeg om een lean bulk te beginnen
 

Bijlagen

  • A485AD67-E406-4F73-8EC2-00A35328AAD1.jpeg
    A485AD67-E406-4F73-8EC2-00A35328AAD1.jpeg
    136 KB · Weergaven: 296
  • 54AA7DB4-12F9-4E22-B7CF-FA0D3886BB4A.jpeg
    54AA7DB4-12F9-4E22-B7CF-FA0D3886BB4A.jpeg
    135,5 KB · Weergaven: 278
Iets onder maintenence eten en goed trainen, zo te zien moet je prima vet kunnen verliezen en spiermassa bouwen. Zolang er redelijk wat vet is heb je genoeg energie reserves.
 
Cut vandaag afgelopen, 13,5 kg lichter dan einde bulk. Over weekje ben ik 17, time to get huge
zit potentie in kerel!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
zit potentie in kerel!
Thanks man! Ik hoop dat het wat wordt :p
Nog niet gaan bulken Leeuwarden1998

En Apw net resultaat! Lekker relatief lean blijven en massa kweken, goeie poten ook idd!
Dankje, ben ook blij dat mijn kracht wel gelijk is gebleven, miss dat mijn bp iets lager is maar dat was het ook wel. En nu idd lekker leanbulken, massa kweken en krachtstats omhoog gooien
 
Cut vandaag afgelopen, 13,5 kg lichter dan einde bulk. Over weekje ben ik 17, time to get huge

Heb het al eerder gezegd, je hebt heel veel potentie! Op je 20e of 21e kan je natty al een sick fysiek hebben als je zo door gaat en dan moet de echte pret nog beginnen lol. Wel zou ik het “get huge” gebeuren niet al te letterlijk nemen en niet te snel te veel willen gainen... steeds dat gejojo tussen excessief bulken en dan weer 6 maanden cutten schiet niet op... slow and steady wins the race!
 
Heb het al eerder gezegd, je hebt heel veel potentie! Op je 20e of 21e kan je natty al een sick fysiek hebben als je zo door gaat en dan moet de echte pret nog beginnen lol. Wel zou ik het “get huge” gebeuren niet al te letterlijk nemen en niet te snel te veel willen gainen... steeds dat gejojo tussen excessief bulken en dan weer 6 maanden cutten schiet niet op... slow and steady wins the race!
Thx bro. Hoop idd rond die leeftijd een goede basis te hebben om een verdere stap te nemen, om zo een goede wedstrijdbb'er te worden. Tot die tijd geen gekke dingen en gewoon zo doorblijven gaan. Hahah dat get huge is een term die craig golias vaak gebruikt dus is niet heel letterlijk bedoeld. Je hebt gelijk mbt het extreme bulken waarin je onnodig vet aanzet, idd steady and slow. Heb namelijk toch geen haast ;) , bedankt voor de complimenten iig, hoop er zelf iets tops van te maken
 
Back
Naar boven